10 maja 2015

FIRESTONE

Hej kochani :) Dzisiejszy post pojawia się dosyć późno, ale cały dzień byłam poza domem. Wybrałam się na zakupy i w końcu udało mi się znaleźć czarny pasek do spodni. Przy okazji kupiłam krótki, koronkowy top, w którym się po prostu zakochałam. Propozycja, którą dzisiaj dla Was mam jest typowo letnia. Wybrałam nowe spodenki z kwiatowym motywem i zwykły top. Jestem pewna, że te spodenki pojawią się jeszcze w wielu odsłonach np. ze sweterkiem czy koszulą.
















 TOP - NEW YOREKER
SZORTY - H&M
 OKULARY - BAZAREK W CHORWACJI
 BUTY - CONVERSE
BRANSOLETKI - LILOU

Macie jakieś propozycje odnośnie stylizacji ? Chcecie zobaczyć coś konkretnego ?
Ja postaram się uszykować nowości kosmetyczne na najbliższy post :)

18 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :) :) śliczne spodenki :) Ja tam lubię oglądać wszystkie stylizacje :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodenki!
    Pasują Ci takie okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spodenki, widzę, że u Ciebie już lato zagościło ;)
    ._____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz! :) Te spodenki tak rozweselają całą stylizację :))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne spodenki, super figura i cała Ty jesteś śliczna! :)
    PS Fajowy pies ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyczuwam lato :D
    super spodenki
    masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj przywołujesz lato kochana :) Podoba mi się to ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. okulary i conversy to bym Ci ukradła :)

    _________________________
    minimalism&fashionblogger
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Białe conversy mają być hitem lata :) Spodenki bardzo fajne, jakoś nie natrafiłam na nie w H&M-ie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz, tak wiosennie i dziewczeco :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna ta stylizacja, a spodenki mega urocze :) Slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka chudzinka *_*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodenki są cudne! Ślicznie wyglądasz!
    www.pamietnik-any.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna w pełni, super spodenki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.