9 maja 2015

BLACK, WHITE AND GOLD

Witajcie :) Dziś przygotowałam kolejny zestaw na co dzień, na spacer, na grilla czy na zakupy. Jest utrzymany w luźnym stylu, takim jaki najbardziej lubię. Połączenie bieli i czerni, typowa bluzeczka w paski i rurki z dziurami na kolanach, które są modne w tym sezonie. Nie ukrywam, że to pierwsza biała bluzeczka w czarne paski jaką mam, jednak wiem, że będę ją często nosić :)


















BLUZKA - BERSHKA
SPODNIE - CROPP
BUTY - CONVERSE
ŁAŃCUCH - NEW YORKER
TORBA - NEW YORKER
OKULARY - RESERVED

Jeśli macie jakiekolwiek pytania kieruję Was na aska .

25 komentarzy:

  1. masz mega sliczne wlloosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam paski i mam parę bluzek tego motywu :)
    Świetne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne okulary;) białych bluzek w paski nigdy dość,ja osobiście bardzo je lubię;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię bluzki z paski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post jak i cały blog!
    Ja zaczęłam przygodę z blogiem od niedawna więc miło by było jakbyś zajrzała :*
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie! :) ta stylizacja kojarzy mi się ze świeżością i wygodą :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od kiedy ja kupiłam pierwszą bluzkę w paski też nie mogę się z nią rozstać! Paseczki przyciągają!
    Pasują i do eleganckich i bardziej luźnych stylizacji.
    Buziaki, Karolina

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik to dobra decyzja, dzięki niemu zwykła stylizacja nabiera charakteru.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie klasyczne stylizacje :) bluzka w paski jest ponadczasowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podobają twoje okulary ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice dear!!!
    I like your blog, I wait for mine, if you like we can follow gfc , tell me if you want!!!now i follow you on google+,bloglovin i hope you follow me to!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie zestawy jak ten podobają mi się własnie najbardziej :):)


    Zapraszam, własnie pojawił się najnowszy wpis na blogu:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/05/zakupy-z-rossmanna-cz-i.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie klasyczne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna stylizacja ;*
    Zajrzysz, jak zaobserwujesz odwdzięczę się
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja :) Muszę przekonać się do takich łańcuchów bo dają świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz tak niesamowicie zdrowo wyglądające włosy! Szczerzę zazdroszczę :) Bardzo przyjemna, codzienna stylizacja.
    Dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://sunny-summers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. You look amazing dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/sporty.html

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia :) śliczny outfit oraz włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.