1 maja 2015

BLACK JACKET AND ROSHE RUN

Hej kochani :) Kolejna stylizacja miała być inna, bardziej elegancka, jednak pogoda nie chce się poprawić i jest za zimno na to, co chciałabym pokazać. Mam nadzieję, że już w przyszłym tygodniu będzie troszkę lepiej i uda mi się zrobić zdjęcia. Dziś sobie powiedziałam, że muszę je zrobić, choć wiał wiatr i nie jestem do końca z nich zadowolona. Jest to stylizacja na chłodniejsze dni, właśnie takie jak ten lub wieczory. Na pewno ubrałabym się tak na grilla. Wygodne buty i idealna na obecną pogodę kurteczka. Do tego marmurki, które po prostu uwielbiam :) Majówkę spędzę w domu i myślę, że dosyć pracowicie. A Wy macie jakieś plany czy coś wymyślicie spontanicznie ?

















KURTKA - STRADIVARIUS
BLUZKA - C&A
TOP - H&M
SPODNIE - STRADIVARIUS
BUTY - NIKE ROSHE RUN

22 komentarze:

  1. Świetna stylizacja , ja jutro wyjeżdżam do rodziny także plany na majówkę mam ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, wygodna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja :)
    a Ty wygladasz po prostu oblednie :*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne, niesamowicie gęste i długie włosy;) I świetną figurę;) Poza tym chyba mamy podobny gust;) Strasznie podoba mi się ten model Nike, ale tylko na innych, na mojej nodze wyglądał jakoś tak dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzeczka, uwielbiam koronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :) Cudowna kureczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ! Ćwiczysz coś ? Masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ponad rok temu trochę ćwiczyłam, ale jakos wyszło ze przestałam. W środę wracam do ćwiczeń :)

      Usuń
  8. śliczna stylizacja
    obserwuje, moge liczyc na rewanz ?
    klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka; ) jestem zakochana w twoich włosach; )

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja :) włosy jakie długie i piękne :) zakochałam się w twojej bluzce jest prześliczna po prostu :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! :)
    ______________________________________________
    Obserwuję twojego bloga. jest bardzo ciekawy :)
    Zapraszam do mnie :) http://niki17inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię taki styl,niby wygodnie i sportowo ale przy okazji lekko,dziewczęco i naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.