13 maja 2015

BEIGE COAT

Dziś rolę główną odgrywa kremowa narzutka, którą na początku byłam bardzo rozczarowana. Mam wrażenie, że wygląda na za dużą. Chyba mogłaby być minimalnie mniejsza. Mimo to, polubiłam już ją i uważam, że wygląda dobrze.  Nigdy nie mogłam się przekonać do ubrań o takiej długości, zwłaszcza do sweterków i narzutek. Założyłam do niej zwykłą, białą bluzeczkę i spodnie marmurki. Całość uzupełniają bransoletki i okulary.



















NARZUTKA - TUTAJ
SPODNIE - STRADIVARIUS
BLUZKA - ATMPOSPHERE
OKULARY - H&M
BRANSOLETKI - STRADIVARIUS
BUTY - NO NAME

Widziałyście nowe trampki Converse ? Moim zdaniem są piękne, jednak ich cena skutecznie odstrasza.
450 zł

21 komentarzy:

  1. Narzutka jest bardzo ciekawa :) Pasowałaby do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, spodnie muszą być moje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta narzutka ;) cała stylizacja bardzo mi się podoba, piękne zdjęcia ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie narzutka jest właśnie bardzo fajna, lubię takie, wygląda jak lekki oversize, jakby efekt był zamierzony ;) całość bardzo na tak i zdjęcia super! Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzutka jest prześliczna :) Przepięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam,

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, kolorystyka bardzo fajna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie może wydawać się minimalnie duża,ale to dobrze bo nadaje stylizacji super lekkości!
    Wyglądasz super!
    Buziaki, Karolina


    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz. Zakochałam się w Twoim płaszczu. Nieziemski. Pozdrawiam Całuski innedysonanse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska jest ta narzutka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna narzuta. Cała stylizacja jest super, a Ty wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie dopełnia całości stylizacji, w moim odczuciu nie jest ani ciut za duża ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestes przepiekna i masz cudowny styl :) :* Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny i taki delikatny zestaw :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta narzutka :) takie większe ciuchy fajnie wyglądają z obcisłymi spodniami czy szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne są te nowe Conversy ale rzeczywiście,cena skutecznie odstrasza :D stylizacja jak zwykle udana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny outfit :) cudowny płaszcz/ narzutka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.