12 kwietnia 2015

SPRING IS COMING !

Pogoda w ciągu ostatnich kilku dni naprawdę nam dopisywała. Szkoda mi było to zmarnować, więc wybrałam się na szybkie zdjęcia stylizacji. Niestety nie wyszły tak, jak bym chciała, ale na obecną chwilę musi mi to wystarczyć :) Jasne kolory zawsze zajmowały sporo miejsca w mojej szafie. Uwielbiam wszystkie pastelowe różowe, miętowe i białe ubrania. Białe buty zresztą też uwielbiam i uważam, że conversy są najwygodniejsze. Wolę wydać na nie pieniądze, bo wiem, że wytrzymają u mnie 3 sezony.







I coś na wesoło :)

SWETEREK - H&M
CHUSTA/KOMIN - RESERVED
JEANSY - STRADIVARIUS
BUTY - CONVERSE


Lubicie takie jasne kolory czy raczej stawiacie na czerń i szarości ?

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia, choć kolejny post na pewno się niebawem pojawi :)

15 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! kiedyś bardzo lubiłam czarny a teraz przekonuję się do kolorów i jasnych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną i latem najlepiej w takich ubraniach ! Nawet nastrój mam lepszy, gdy mogę się ubrać w coś bardziej "pozytywnego" :)

      Usuń
  2. Masz bardzo zgrabne i szczupłe nogi :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, super figurka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wiosenna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie wygodne propozycje :) zestaw jak dla mnie idealny :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie :) No i wiosna w końcu jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja lubię takie jasne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie to wygląda :)
    ja mam żółte, półdługie conversy, pasują do prawie wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jakie sa ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, dosyć dawno je kupowałam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.