6 kwietnia 2015

ROKITNIKOWY BALSAM DO WŁOSÓW SUCHYCH I NORMALNYCH

Kosmetyki rosyjskie goszczą już u mnie w szafie sporo czasu, jednak wiem, że dużo osób ma opory przed ich zamówieniem. Sama długo się nad tym zastanawiałam, dlatego bardzo chętnie dzielę się z Wami opinią na ich temat i zachęcam do zakupu. W ostatnim czasie mogliście poczytać o szamponach, więc czas na jakiś balsam. Kupiłam go ze względu na bardzo dobrą cenę od znajomej, który przywozi kosmetyki z Rosji. Oczywiście w sklepach z kosemtykami rosyjskimi też go dostaniemy. Cena to ok. 19 zł. Co mnie zachęciło ? Przeznaczenie szamponu, czyli "do włosów suchych"  + intensywne nawilżenie.


Balsam ma piękne, typowo letnie opakowanie. Nie widzimy ile go nam zostało, ale akurat to mi nie przeszkadza. Jego kolor jest również pomarańczowy, a zapachu niestety nie jestem w stanie sprecyzować. Nie jest zły, jednak wiele kosmetyków pachnie po prostu lepiej. Konsystencja jest idealna, nic się nie wylewa, ale też nie ma problemów z rozprowadzeniem balsamu na włosach. Włosy już w trakcie spłukiwania są "lejące" i śliskie. Balsam zdecydowanie ułatwia rozczesywanie, włosy są miękkie, delikatne. Nie zauważyłam żadnego efektu puszenia ani obciążenia.

Skład : 


Moja ocena : 5/5


PLUSY :
- konsystencja
- działanie
- wydajność 
- opakowanie

MINUSY :
- nie znalazłam 

 Miałyście już okazję przetestować ten balsam ? Jak się u Was sprawdził ? Ja go bardzo polecam, naprawdę warto wypróbować i zobaczyć czy Wasze włosy go polubią :)

9 komentarzy:

  1. Planuję zamówić kosmetyki rosyjskie do włosów i przetestować więc może skuszę się i na ten balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto o nim pomyśleć :) Zapraszam do lektury posta o kosmetykach rosyjskich.

      http://rhefresh.blogspot.com/2015/02/pierwsze-zamowienie-kosmetykow.html

      Usuń
  2. hmmmm jakoś nie mogę się przemóc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego balsamu czy rosyjskich kosmetyków ? :)

      Usuń
  3. Wiekszosc rosyjskich kosmetykow jest zazwyczaj za lekka dla moich wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ta seria bardzo mnie kusi :) Nie mogę się jakoś zebrać na większe internetowe zakupy ale chyba w końcu musze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu ją zakupić :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.