20 kwietnia 2015

PODKŁAD REVLON COLORSTAY 180 SAND BEIGE

Hej kochani :) Wiele osób zainteresowało się podkładem z Revlona, kiedy dodałam post z nowościami O TUTAJ. Byłyście ciekawe jakie będą efekty. Korzystając z okazji, że zbliża się promocja w Rossmannie, o której na pewno słyszałyście (-49% na podkłady, pudry itd. od 24.04) przygotowałam dla Was post. Mam nadzieję, że odbierzecie go pozytywnie. Chodziło mi głównie o pokazanie efektu przed i po użyciu podkładu. Moja twarz bez make-upu nie jest idealna, ale myślę, że docenicie to, że "taka" się Wam pokazuje. Zdjęcia było naprawdę ciężko zrobić, miałam ogromne problemy ze światłem, jednak chciałam żeby pokazywały rzeczywiste efekty.






Jeśli chodzi o podkłady Revlon musimy najpierw zdecydować, którą z dwóch kategorii wybieramy : do cery tłustej lub do cery suchej. Później tak jak zwykle wybieramy odcień, który pasuje do naszej cery. Ja mam nr 180 i zamówiłam w sklepie mintishop, ale znajdziecie go również np w Rossmannie. Dlaczego go kupiłam ? Szukałam podkładu, który będzie miał dobre krycie i równocześnie będzie trwały. Zdecydowanie sprostał moim wymaganiom. Niestety bardzo często mam suchą skórę na nosie i w jego okolicach, więc czasem Revlon sprawia, że troszkę bardziej to widać. Mimo to, nie zamieniłabym go na żaden inny podkład, to mój ulubieniec ! Jego największą wadą jest brak pompki, przez co dozowanie jest bardzo utrudnione. Ja już się do tego przyzwyczaiłam, ale zauważyłam, że będą (lub nawet już są) dostępne wersje z pompką.


Myślę, że czas pokazać na zdjęciach jak to "wszystko" wygląda. Oczywiście najpierw mamy zdjęcie "przed" bez żadnego wcześniejszego przygotowania.
I efekt "po" :


Na sam koniec zdjęcie w pełniejszym makijażu. Niestety światło też jest już inne, cieplejsze, bo słońce zaczęło wychodzić. Mam nadzieję, że jednak choć trochę udało mi się pokazać Wam "działanie" podkładu. Zakrywa wiele niedoskonałości i matuje, a co najważniejsze długo utrzymuje się na twarzy.

Polecam zakup Revlona zwłaszcza zimą, bo latem wolimy jednak minimalny i lekki make-up.

20 komentarzy:

  1. Właśnie się nad nim zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na cieplejsze dni postanowiłam wyposażyć się w krem BB. :)
    Ale wciąż jestem na etapie poszukiwania swojego idealnego podkładu.
    Faktycznie dość głośno jest ostatnio o tym z Revlona. (w ciągu ostatnich 2 dni natknęłam się na niego chyba ze 100 razy :D)
    Jak znajdę go w promocji w moim Rossmanie to może jednak też się skuszę... ;)

    Pozdrawiam!
    detailsrevolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, ja właśnie o nim dawno nie czytałam :D

      Usuń
  3. Masz prześliczną cerę, zero niedoskonałości, naprawdę zazdroszczę:) Wszyscy zachwalają ten podkład z Revlonu, muszę go w końcu wypróbować. Też mam problem z suchą skórą, szczególnie na skrzydełkach nosa i na czole, więc na razie używam Loreal Infallible, który również jest nawilżający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam go jeszcze, ale w przyszłości chętnie wypróbuję :)
      Dziękuję ! Co jakiś czas nie mam pojęcia jak ją pielęgnować. Miałam ogromne problemy z trądzikiem.

      Usuń
  4. Czytałam, że lubi właśnie podkreślić suche skórki, a to niestety moja zmora :)
    Masz piękną cerę bez podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Niestety jeśli pojawiają się jakieś suche skórki jest problem, ale to go nie dyskwalifikuje :) Po prostu poświęcam więcej czasu na pielęgnację w bardziej suchych okolicach.

      Usuń
  5. o rany! zazdroszczę tak pięknej cery! :) ja cały czas mam dylemat, który bardziej mi odpowiada Loreal True Match czy Revlon, do Revlona nie mogę się do końca przekonać, raz - jak się ma suchą skórę wszystko widać i dwa - brak pompki :) więc wybór padł na tą pierwszą opcję i na razie nie narzekam :) ale lubię od czasu do czasu zmieniać produkty :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam mnóstwo pozytywnych opinii na temat Loreal True Match i miałam na niego ochotę ! Teraz mam 3 podkłady, ale dwa są na teraz jeszcze za ciemne. Nie wiem kiedy je skończę :D

      Usuń
  6. Właśnie czekam na ten podkład w promocji. Chyba tylko jego mi brakuje do kolekcji ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ja staram się oszczędzać buźkę i nie używam podkładów :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. piękną masz cerę :) Ja ze względu na bardzo kapryśną skórę używam podkładu mineralnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie ! Jja już od dłuższego czasu zastanawiam się nad mineralnymi, ale jakoś się jeszcze nie zdecydowałam :D

      Usuń
  9. Dla mnie jednak za ciężki będzie :) Na zdjęciach fajny efekt
    http://goldenstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten podkład to również mój ulubieniec już od kilku miesięcy. Jak dla mnie, nie ma lepszego drogeryjnego kosmetyku tej kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Revlon Colorstay. Najlepszy podkład, jaki miałam do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.