21 kwietnia 2015

PINK FLOWERS

Szybki pościak na dobranoc, a w nim bardzo prosta stylizacja :) Jutro wybieram się na zdjęcia. Będzie coś eleganckiego ! Już nie mogę się doczekać. Czas na inny styl, bo ostatnio same zwyklaczki, w których możemy chodzić na co dzień. Bardzo cenię sobie wygodę, ale czasem małe zmiany są potrzebne. Cały weekend spędziłam w domu, bo byłam chora, więc jutro chciałabym skorzystać z dobrej pogody. Dobrej nocy !




SWETEREK - CAMAIEU
BLUZKA - STRADIVARIUS
CHUSTA - STRADIVARIUS
SPODNIE - PULL&BEAR
TRAMPKI - CONVERSE

26 komentarzy:

  1. Piękna chusta
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, przyjemna stylizacja, wyglądasz super kobieco. Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny szalik !
    piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny sweterek, mam podobny i chusta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Białe conversy pasują do wszystkiego :)

    http://goldenstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Luźno, wygodnie, ale i ciekawie prezentuje się ta stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, uwielbiam takie połączenia <3
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ubrania z motywem kwiatowym, więc od razu zwróciłam uwagę na chustę :) Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja. :)

    Pozdrawiam!
    detailsrevolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz włosy :) Stylizacja fajna, bardzo podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja ale włosy! No piękne są cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz śliczne włosy :) a stylizacja piękna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wszystko do siebie pasuje, podoba mi się :) Taka wiosenna stylizacja :)
    Staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :* http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/2015/04/kilka-ciekawych-rzeczy-z-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i zgrabna :) Bardzo podoba mi się ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekamy zatem z wypiekami na twarzy tę nową niecodzienną stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja! Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja :) czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.