18 kwietnia 2015

NOWOŚCI W SZAFIE - MARZEC 2015

Witajcie, mam świadomość, że mamy już połowę kwietnia, jednak wcześniej nie miałam na to czasu i dopiero dziś przychodzę do Was z postem o nowościach. Tym razem będą to nowości w mojej szafie, których w marcu było dosyć sporo :)


1. New Yorker
2. New Yorker
3. New Yorker
4. New Yorker
5. Reserved
Wszystkie bluzeczki z New Yorkera udało mi się kupić w naprawdę dobrych cenach, więc dlatego jest ich aż cztery :) Wszystkie kolory bardzo mi się podobają. Koszulkę w Reservedzie kupiłam ze względu na granatowe paski. Miałam kiedyś bardzo podobną bluzkę i ją uwielbiałam.

6. Bershka
7. Bershka
8. Stradivarius
9. nie pamiętam, jest to taka narzutka, ale jest na nią jeszcze za zimno
10. H&M
11. Bershka - koszula ma rozmiar M i jest trochę za duża :(
12. sweterek  ZARA
Wszystkie rzeczy, które są tutaj dostałam od mojej mamy. Przywiozła mi je z Niemiec. Dwie pierwsze bluzeczki to takie zwyklaczki. Uwielbiam za to kardigan z nr 10, sweter z nr 12 i bluzke z nr 8.

Koszula jest również z Niemiec, wydaje mi się, że z H&M'u. Obydwie pary spodni kupiłam w Croppie, akurat skorzystałam z promocji "Drugie spodnie za 30 zł" :)


Chustek jest dosyć sporo :) Kupione były 17,22 i 24. Resztę przywiozła moja mama.
16. nie pamiętam
17. Reserved
18. nie pamietam
19. Bbershka
20. Stradivarius
21. nie pamiętam
22. Stradivarius
23. nie pamiętam
24. Green Point

Wpadło Wam coś w oko ? Jak podobają się Wam nowości z marca ? :)

23 komentarze:

  1. Jej! Ile tego:D ja dawno nie zrobiłam tak dużych zakupów.

    WHITEZUZ -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego jest, to fakt :D Moja mama uwielbia kupować chusty/szale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaszalałaś, ale widzę, że same fajne ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie jest tego dużo, świetne rzeczy :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :) Jest ich mega duzo, ale maja przesliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku jakie śliczne rzeczy. u mnie się tego nazbierało bardzo dużo, a powinnam sama taki post zrobić, haha. :D
    klikniesz w link od sukienki w ostatnim poście? byłabym bardzo wdzięczna. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/2015/04/im-not-ready-for-this.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największym problemem są chyba zdjęcia :)

      Usuń
  7. Jak widzę, zakupy były udane :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tych nowości *.* bardzo fajne rzeczy. U mnie dawno nie było takich dużych zakupów. Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ile ubrań ;) Piękne kolory mają koszulki z new yorkera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dodatek kosztowały tylko 10 zł !

      Usuń
  10. To się nazywa odświeżenie szafy na wiosnę :) Ja też troche poszalałam, kupiłam 6 par rurek, co w moim przypadku jest osiągnięciem, bo ciężko mi zawsze kupić spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow ! 6 par spodni to naprawdę sporo, ale też zazwyczaj mam z tym problem :)

      Usuń
  11. Te paski z Reserved straaaasznie mi się spodobały, ale kompletnie na mnie nie leżały;(

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, teraz czekamy aż pokażesz to wszystko na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz czekam na odrobinę lepszą pogodę i aż przeziębienie mi przejdzie :)

      Usuń
  13. udane zakupy :)
    mogłabym prosić o poklikanie w ost poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. no u mnie to głównie zakupy dla maleństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same perełeczki widzę <3 I ile chustek :D
    Świetny blog, obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.