28 kwietnia 2015

MOJE ULUBIONE MASKI I ODŻYWKI EMOLIENTOWE

Cześć kochani :) Pogoda popsuła się już chyba na dobre. Wczoraj jeszcze mieliśmy słońce i ciepełko, a dziś już tylko deszcz. Przyszła do mnie wieczorem wyczekiwana paczka, niedługo powiem co to jest. Kilka razy już wspominałam, że moje włosy uwielbiają emolienty, więc zrobiłam listę moich ulubionych odżywek i masek, które są właśnie emolientowe :) Myślę, że może być to przydatne zwłaszcza dla tych osób, które jeszcze nie znają się dobrze na składach.


1. Gliss Kur Oil Nutritive - recenzja TUTAJ
2. Balea Oil Repair - odżywka emolientowo-humektantowa recenzja TUTAJ
3. Garnier Oleo Repair - recenzja TUTAJ
4. Garnier Ultra Doux Awokado i masło Karite - recenzja TUTAJ
5. Garnier Ultra Doux z masłem kakaowym i olejem kokosowym

Składy są oczywiście zawarte w recenzjach, więc ich tutaj nie dodaję. Mam nadzieję, że u Was te odżwyki spiszą się tak samo dobrze jak u mnie. Najsłabsza z nich jest dla mnie Awokado i Karite, nie miałam jej z nowym składem, ale na początek włosomaniactwa była okej.


Masek jest o wiele więcej, są naprawdę świetne i polecam je każdemu, kto ma suche, zniszczone włosy :)

1. Biovax Naturalne Oleje - Argan, Makadamia i Kokos
2. Biovax do włosów suchych i zniszczonych - recenzja TUTAJ
3. Gliss Kur Oil Nutritive
4. Garnier Fructis Goodbye Damage
5. Garnier Fructis Oleo Repair
6.  Planeta Organica Maska marokańska
7. Eveline Argan+Keratin maska emolientowo-proteinowa recenzja TUTAJ
8. Ziaja masło kakaowe maska wygładzająca - recenzja TUTAJ


Znalazły się na tej liście Wasze hity ? Jakie są Wasze ulubione maski i odżywki emolientowe ?
A może wolicie proteinowe lub humektantowe ?

23 komentarze:

  1. odżywkę używam tą z garniera z awokado - bardzo się polubiliśmy, natomiast z masek - kallos bananowy :) obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam emolientowe, rosyjskie produkty :) Czarna maska marokańska oraz balsam PO afryka z olejem arganowym :)
    No i nowe kallosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą serie z Garniera Ultra Doux (nr4) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Garnier Oleo Repair - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wlosy kochaja emolientowe kosmetyki :) dorzucilabym jeszcze odbudowujaca srrie Yves Rocher i maske Ziai z olejkiem rycynowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich jeszcze nie miałam, wiec nie pisałam, ale jak tylko wypróbuję i dobrze się spiszą to na pewno się tutaj pojawią :)

      Usuń
  6. Kilka z nich znam :) Biovax bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. biovax i eveline uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też używam odżywek Garniera i z Gliss Kur ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie bardzo fajnie sprawdzają się maski biovaxa, ale ostatnio wszystko przebiła NaturVital, kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znam żadnej z tych masek :( Moje włosy rzadko mają przyjemność potrzymać jakąkolwiek odżywkę :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Garniera awokado i karite moje włosy kochają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam część z polecanych przez ciebie produktów i u mnie też się super sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że Garnier rządzi u Ciebie :) ja uwielbiam odżywki z Garniera m.in. z masłem kakaowym i olejem kokosowym oraz z mleczkiem waniliowym i papają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam odzywki tylko z Garniera :)) ale wszystkie interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maskę z Biovax miałam - tą z makadamią i kokosem, bardzo ją polubiłam. Odżywki Gliss Kur również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam żadnej, ale kilka bym chętnie poznała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie te maski z biovax miałam ich kilka ;)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odżywka awokado z Garniera jest super :D A tę maskę kakaową polecała mi koleżanka, bardzo sobie ją chwali :D Może kiedyś wypróbuję bo jeśli chodzi o samo kakao na włosy to bardzo lubię je stosować :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.