7 kwietnia 2015

MANICURE HYBRYDOWY KROK PO KROKU

Manicure hybrydowy chodził za mną już od długiego czasu. Żeby sprawdzić jak to wszystko wygląda udałam się do salonu. Gdy z niego wyszłam - przepadłam. Moje paznokcie były błyszczące jak nigdy. Wtedy postanowiłam skompletować swój własny zestaw. Wszystkie akcesoria, lakiery itd. zamawiałam na dwóch stronach internetowych pazurki.com.pl i allepaznokcie

Zalety manicure hybrydowego :
- naturalny efekt
- połysk
- brak odprysków, możemy w nim wykonywać wszystkie prace domowe
- nie musimy czekać na wyschnięcie i "bać się", że za chwilę coś się nam odgniecie
- kolor utrzymuje się na paznokciach ponad 14 dni

Czego potrzebujemy do wykonania manicure hybrydowego ?




lampy UV
odtłuszczacza - cleanera
bloku polerskiego
bazy
topu
wybranego koloru lakieru
wacików
drewnianych patyczków

ew. naklejek wodnych
pęsety
oliwki




 Jak wykonać manicure hybrydowy ?

1. Nadajemy paznokciom kształt i zajmujemy się skórkami
2. Matowimy delikatnie płytkę paznokci blokiem polerskim
3. Przecieramy paznokcie wacikiem bezpyłowym nasączonym cleanerem
4. Nakładamy cienką warstwę bazy i utwardzamy w lampie przez 2 minuty


5. Nakładamy warstwę lakieru o wybranym kolorze i utwardzamy w lampie przez 2 minuty
6. Jeśli jedna warstwa nie jest wystarczająca, nakładamy drugą i również utwardzamy.
7. Na wybrane paznokcie naklejamy naklejki wodne (naklejkę zanurzamy w pojemniczku z wodą, gdy naklejka odejdzie od papieru za pomocą pęsety naklejamy ją na paznokieć )

8. Nakładamy na paznokcie warstwę topu i utwardzamy przez 2 minuty w lampie
9. Paznokcie przemywamy cleanerem
10. Aplikujemy oliwkę

Jeśli nie chcemy na paznokciach mieć żadnych naklejek wodnych, pomijamy punkt 7 :)


Po dwóch tygodniach :

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne paznokcie. Ja nienawidzę malować paznokci. Nie mam cierpliwości do tego ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na to nie miałam czasu. Zwykłe lakiery po 3 dniach się ścierały lub odpryskiwały. Przy hybrydach nie trzeba się o to martwić :)

      Usuń
  2. Kusi mnie taki manicure, ale to już większy wydatek:-) dlatego ciągle się nad tym zastanawiam:-) to pewnie ogromna wygoda:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety mam okropnie szybko rosnące paznokcie i u mnie był odrost tygodniowy większy niż u innych osób nawet miesięczny.
    Wygodne ale mało oszczędne dla mnie :D Więc paznokcie mam naturalki, pokryte odżywką a malowane tylko na większe okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osob wlasnie tak robi :) Sama jakiś czas temu malowałam paznokcie na większe okazje. Teraz lubię mieć pomalowane, ale hybrydy to dla mnie najlepsze rozwiązanie, bo niestety w tygodniu nie mam tyle czasu zeby moje paznokcie pomalowane zwykłym lakierem wyglądały perfekcyjnie :)

      Usuń
  4. Nie jestem fanką hybryd... Dlaczego? Bo nie wytrzymam chyba dłużej jak tydzień z jednym i tym samym lakierem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to rozwiązanie tylko dla tych osob, ktore nie mają potrzeby zmiany koloru paznokci co kilka dni :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.