30 kwietnia 2015

KONIEC AKCJI OLEJOWANIA WŁOSÓW NA WIOSNĘ !

Kochani, nasza akcja olejowania włosów na wiosnę dobiega końca :) Jeśli macie zdjęcia, które porównywałaby efekty proszę wyślijcie je na mojego maila : anitak135@wp.pl Ja postaram się jak najszybciej dodać podsumowanie :) Zostawiam Wam krótką ankietę do wypełnienia. Mam nadzieję, że Wasze włosy po tej akcji są w lepszej kondycji i widzicie efekty. Jeśli stworzyłyście lub będziecie tworzyć post z efektami, proszę o podesłanie linku ze zdjęciami bądź dodanie komentarza pod tym postem :)


11 komentarzy:

  1. Kurcze, przecież ja nie bralam udzialu w tej akcji :D już tyle ich jest, że mi się mylą :D przepraszam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to szybko minęło ,ja wyśle do Ciebie zdjęcia porównawcze w niedziele jak będę miała dostęp do komputera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie olejowanie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również wyslę zdjęcia koło niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Post zmajstruję w przyszłym tygodniu pewnie, a jutro-pojutrze prześlę zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez brałam udział w akcji olejowania ale nie tej niestety, ta chyba się wcześniej zaczęła i ja przegapiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie brałam udziału w akcji (pewnie przegapiłam terminy ) ale też olejowałam sumiennie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie brałam chyba w tym udziału :P już nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.