8 kwietnia 2015

FILMY, KTÓE CHCIAŁABYM OBEJRZEĆ...

Jeśli chodzi o filmy jestem otwarta na różne gatunki. Nie mam jednego ulubionego i inne odrzucam. Oglądanie filmów jest dla mnie formą relaksu. Mogę zapomnieć o codziennych troskach i obowiązkach i przenieść się w inny świat. Dodatkowo udoskonalam swój angielski i uczę się nowych rzeczy. Ostatnio miałam zbyt mało czasu, by obejrzeć cokolwiek, ale kilka filmów "wpadło mi w oko" i na pewno chciałabym je obejrzeć. Nie ukrywam, że najbardziej interesujące są dla mnie dramaty i filmy psychologiczne :)

1. Podróż na sto stóp

















2. 10.000 km 
 
3. Dla Ciebie wszystko 
4. Love, Rossie
5. Omar
6. Szybcy i Wściekli 7

7. Bóg nie umarł
8. Ciało

Oglądałyście już któryś z tych filmów ? Który polecacie lub odradzacie ? A może obejrzałyście inny film godny polecenia, który stosunkowo niedawno miał swoją premierę ? Czekam na Wasze komentarze :)

17 komentarzy:

  1. W sobotę idę na szybkich i wściekłych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na opinię :) Ja zamierzam iść w niedzielę.

      Usuń
  2. Zapraszam Cię do pobuszowania po moim profilu Filmweb (link:blog>zakładka "Banery"). Może coś Ci wpadnie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam chyba żadnego z tych filmów :) Ale najbardziej z nich oglądnęłabym Szybcy i Wściekli 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo polecam "Zbuntowaną", pisałam ostatnio o tym filmie u mnie, a z wymienionych oglądałam "Love, Rosie" i nie zachwycił mnie jakoś bardzo :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla ciebie wszystko też mam zamiar obejrzeć. Czytałam książkę i jestem ciekawa jak wyszedł film.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super filmy ,też gustuje w takiej tematyce. Wszystkie wpadły mi w oko -muszę poszukać na internecie i oglądnąć jak znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że lubimy podobne gatunki filmów ;)
    Znam z Twoich pozycji love rosie i dla Ciebie wszystko - oba bardzo fajne ;)
    Część sama chciałam zobaczyć jak body np :)
    Od siebie mogę polecić carte blanche, serce serduszko i mama z 2014 roku (nie horror).
    A nie masz konta na filmwebie może? Bo tam można sobie wszystko zaznaczać co chcesz tylko zobaczyć i tez oceniać filmy oczywiście - bardzo fajna sprawa jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam, ale chyba musiałabym założyć skoro są takie opcje :) Dziękuję za polecenie filmów, na pewno się nimi zainteresuję w wolnym czasie :D

      Usuń
  8. Nie oglądałam, ale mam na liście wszystkie romantyczne z Twojej listy :) Ja polecam coś innego, science fiction, o poszukiwaniu innej planety do zamieszkania, ale piękny film! "Interstellar" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybkich i Wściekłych, Love Rosie mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresował mnie ten dla Ciebie wszystko . Muszę sie mu przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych filmów, ale mogę polecić "Whiplash" jeśli jeszcze nie widziałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedziałm jeszcze 1 i 8 :) może warto nadrobić zaległosci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam żadnego ale kilka z pewnością obejrzę niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie chętnie obejrzę :) Zacznę chyba od szybkich i wściekłych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.