13 kwietnia 2015

BLUE SKY

Hej kochani :) To ostatni tydzień, kiedy mam tak dużo pracy, więc dodaję stylizację. Niedługo pojawi się też post z nowościami w mojej szafie z marca i informacje o półproduktach. Tak jak mówiłam uwielbiam jasne kolory, gdy nam pogoda dopisuje, więc ta stylizacja również należy do tych "jasnych", choć zaakcentowałam to ciemniejszą, niebieską koszulą i nie ma już kolorów pastelowych.











KOSZULA - RESERVED YFL
SPODNIE - STRADIVARIUS
BUTY - CONVERSE
ZEGAREK - JK

Mam nadzieję, że stylizacja trafiła do Was choć po części :) Co o niej myślicie ?

17 komentarzy:

  1. ostatnio bardzo podobają mi się białe spodnie - chodzę po lumpkach i szukam :D
    super wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :* Na lato są idealne :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Myślę, że jakieś pojedyncze sztuki powinny się jeszcze znaleźć, gdyby ktoś chciał kupic :)

      Usuń
  3. Masz prześliczne włosy! Uwielbiam koszule w kratę :) chętnie będę do Ciebie wpadać częściej, więc obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, cieszę się ze dołączyłaś do grona obserwatorów :D

      Usuń
  4. Ładna stylizacja. Bardzo pasuje Ci kolor niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Irytującą osobą jestes ... Bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne masz włosy :) ostatnio uwielbiam koszule i często je ubieram. coraz bardziej przekonuje się do białych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sztuczna mina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna stylizacja :) I przepiekne wloski <3 Jak najbardziej podoba mi sie koszula, spodnie i zegarek :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. www.doublelook.pl15 kwietnia 2015 22:40

    śliczne zdjęcia ! :*

    zapraszam do mnie, bardzo pomożesz mi jeśli poklikasz kilka linków :) http://doublelook.pl/przeglad-romwe-choies/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) masz śliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.