3 kwietnia 2015

BALEA SZAMPON TRUSKAWKOWY

Witajcie :) Produkt, o którym chciałam dziś napisać oddałam jakiś czas temu D. Mi ten szampon niestety nie odpowiadał i należy do "bubli". Oczywiście nie spowodował takiej masakry jak Babydream, ale nie polubiłam go.


Szampon kupiłam w drogerii DM jeszcze w zeszłoroczne wakacje. Kosztował ok. 0,95 €, więc w sumie "grosze". Wzięłam go chyba właśnie ze względu na TRUSKAWKI. To moje ulubione owoce, dodatkowo kosmetyki truskawkowe tak pięknie pachną...Butelka jest czerwona, nie widzimy ile produktu nam zostało. Konsystencja akurat wypada dobrze, a szampon jest przezroczysty. Niestety jego zapach jest bardzo chemiczny i nie przypadł mi do gustu. I tutaj zaczynają się minusy. Włosy podczas mycia są "tępe" i się plączą. Nawet po użyciu odżywki takie pozostają, a to dyskwalifikuje ten szampon. Co dalej ?

                                                              Skład :

Moja ocena : 2/5

PLUSY :
 - konsystencja
- cena
 
MINUSY : 
- dostępność
- działanie (plątanie, efekt tępych włosów)
- chemiczny zapach

       Miała któraś z Was ten szampon ? Jestem ciekawa jakie macie o nim opinie :)

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że zapach chemiczny i plącze włosy ;/ U mnie takie szampony już po pierwszym użyciu są zdyskwalifikowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest tak samo, a liczyłam na ładny, truskawkowy zapach :(

      Usuń
  2. Nie mialam, ale jak zapach chemiczny i platanie, to faktycznie nieciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego szamponu, moim ulubionym produktem z Balei jak na razie jest odżywka z Balei Oil repair ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.