2 kwietnia 2015

AKTUALIZACJA WŁOSÓW - MARZEC 2015 + BONUS

Hej kochani :) Remont skończony, więc miałam chwilkę, by porobić zdjęcia. Czas na włosową aktualizację ! Włosy traktowałam w ostatnich dniach w ten sam sposób. Myłam je czarnym mydłem Babuszki Agafii, a następnie nakładałam maskę staroałtajską. Niestety jak zwykle był problem ze światłem, więc zdjęcia nie są jakieś super. Dodatkowo były robione wczoraj i dziś. Pierwsze zdjęcie - włosy wyprostowane, drugie nie :) Obywa robione w świetle dziennym.






I mały bonus w postaci kilku zdjęć ze studniówki :)







17 komentarzy:

  1. Ale długaśne :( Coraz bardziej żałuję, że swoje ścięłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma czego żałować :) Ja zapuszczałam i zapuszczam, ale nie żałuję ani jednego centymetra !

      Usuń
  2. Ale piękne, długie i błyszczące <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się błyszczą :) i jakie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepieknie sie prezentuja i jaki blask :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się błyszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają ślicznie. I do tego ten blask :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe włosięta a zwłaszcza wyprostowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się własnie podobają te niewyprostowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy! I ładnie zdjęcia ze Studniówki :).

    OdpowiedzUsuń
  10. A mogłabyś dodac zdjecie wlosow ktore przedstawi ich normalny stan czyli zdjecie na zewnątrz. Bo z fleszem to efekty są naciągane nie sądzisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyraźnie jest napisane, że zdjęcia są zrobione w świetle dziennym, więc moze najpierw przeczytasz post zanim napiszesz kolejny bezpodstawny komentarz ? Chyba, że nie wiesz co to światło dzienne :)

      Usuń
  11. śliczne włosy :) :) i ładne zdjęcia ze studniówki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.