31 marca 2015

ROSYJSKIE KOSMETYKI - SZAMPON FIŃSKI

Hej kochani :) Remont dobiega końca, więc już powoli można sprzątać. To był baaardzo intensywny tydzień. Pada śnieg, ale na szczęście nie jest jeszcze biało. Niestety nie jestem w stanie rozpocząć nowej serii postów ani pokazać Wam nowości w mojej szafie. Kolejny post - recenzja rosyjskich kosmetyków. Znów jest to szampon, ponieważ to je denkuję najszybciej.



Szampon możemy znaleźć przede wszystkim na stronach z rosyjskimi kosmetykami. Stacjonarnie ceny rosyjskich kosmetyków są wiele wyższe. Jego cena to ok.12-17 zł w zależności od sklepów. Ja swój zamawiałam na stronie skarbysyberii.pl Szampon możemy kupić w dosyć brązowej butelce z dozownikiem. Jest ono moim zdaniem wygodne, bo nigdy nie wyleje nam się za dużo produktu.Niestety nie widzimy ile szamponu nam jeszcze zostało.Kolor szamponu jest kremowy, perłowy, a zapach jest piękny. Dodatkowo utrzymuje się jakiś czas na włosach. Konsystencja zdecydowanie na plus, nie jest ani zbyt gęsta ani zbyt rzadka. Szampon dobrze się pieni i radzi sobie ze zmywaniem oleju. Włosy w trakcie mycia się nie plączą i nie są "tępe". Niestety przy dłuższym stosowaniu pojawił się u mnie łupież i lekkie swędzenie.

Skład :  
Aqua with infusions of Organic Rubus Chamaemorus Seed Extract (organiczny ekstrakt z maliny moroszki), Artemisia Vulgaris Extarct (ekstrakt z piołunu), Oxycoccus Palustris Extract (olej z żurawiny), Organic Calluna Vulgaris Flower Extract (organiczny ekstrakt z wrzosu), Melilotus Officinalis Extract (ekstrakt z nostrzyka żółtego), Centaurea Cyanus Flower Extract (wyciąg z bławatka), Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid.

Od producenta :   
Szampon zawiera wyciąg z owoców moroszki, który bogaty w witaminę C i wielonasycone kwasy tłuszczowe Omega-3 i Omega- 9 odżywia skórę głowy nasycając ją pożytecznymi mikroelementami, wzmacniając korzenie włosów. Beta-karoten, wapń, cynk, garbniki odżywiają skórę głowy, poprawiają krążenie krwi, aktywizują cebulki włosowe, chronią włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.


Moja ocena : 4/5
PLUSY :
 - konsystencja i wydajność  
- zapach 
- skład 
MINUSY : 
- dostępność
- przy dłuższym stosowaniu łupież (ale to sprawa indywidualna)


Myślę, że mimo pojawienia się tego łupieżu i swędzenia mogę z czystym sumieniem polecić Wam ten szampon. Zapach jest baaaardzo ładny, po pierwszym użyciu byłam nim zachwycona. Miałyście już ten szampon ? Jak Wasze wrażenia ?

14 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze go :) Z chęcią wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam i nie znam akurat tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny co polecacie aby włosy ładnie pachniały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często włosy pachną po maskach, zwłaszcza rosyjskich :)

      Usuń
    2. Szampon+odżywka z Planet Organika prowansalska.Przepiękny kwiatowy,bardzo elegancki zapach. Albo tybetański z tej samej serii - zapach orientalny. Obydwa zapach utrzymują się u mnie do następnego mycia czyli dwa dni.

      Usuń
  4. Nigdy nie używałam takich kosmetyków, ale bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszą mnie rosyjskie kosmetyki od dłuższego czasu, chyba w końcu się na nie zdecyduje i na szamponik ten też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosyjskie kosmetyki są świetne i podejrzewam, że zawsze będą gościły w moich zbiorach :)

      Usuń
  6. Jestem podatna na powstawanie łupieżu, więc chyba odpuszczę sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lepiej spróbować czegoś innego :)

      Usuń
  7. Jeszcze nigdy nie używałam rosyjskich kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam go. Jest boski! Dobrze wie jak się zająć moimi rozjaśnianymi włosami. Zapewne jeszcze do niego wrócę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.