18 marca 2015

NOWOŚCI KOSMETYCZNE Z LUTEGO I MARCA

Hej kochani :) Post z nowościami miał się pojawić już jakiś czas temu, jednak wolałam poczekać na wszystkie paczki i wtedy się "pochwalić". W ostatnim czasie nie kupowałam nic szczególnego do włosów. Mam dosyć spore zbiory, więc staram się wszystko denkować. Przeszedł mi już szał na kupowanie, jednak jest jeszcze wiele rzeczy, które chciałabym przetestować. Każda z nas ma tak, że jak już dba jakiś czas o swoje włosy, to następnie stara się mieć zadbaną twarz, paznokcie itd.  U mnie było tak samo. Pieniądze, które zaoszczędziłam przez ograniczenie kosmetyków do włosów, wydałam na pielęgnację twarzy i paznokci :)


Na samym początku lutego postanowiłam kupić nowy podkład. Czytałam o nim sporo pozytywnych opinii, a dodatkowo plusem dla mnie było dobre krycie i zmatowienie twarzy. Kolor udało mi się dobrać idealnie i jestem z niego bardzo zadowolona. Zamówiłam go na mintishop.pl
Manicure hybrydowy kusił mnie już od bardzo długiego czasu. Lampę zamówiłam już w styczniu. W lutym chciałam mieć juz skompletowany cały zestaw. Lakiery jak i akcesoria zamawiałam na dwóch stronach :
allepaznokcie.pl i pazurki.com.pl

Oczywiście kupiłam bazę i top, a do tego trzy kolory 056 pink smile, 022 mint i 031 black diamond. Niedawno w moje ręce trafił kolejny kolor - 001 strong white. Mięta i róż są w mniejszych pojemnościach - 6 ml i jest to stara wersja. Obecnie możemy kupić lakiery o pojemności 7 ml tak jak tutaj baza,top i kolor czarny.


 Jeśli chodzi o pielęgnację twarzy postawiłam na trzy rosyjskie maseczki Agafii. Ich recenzja na pewno się pojawi. Od lewej : Maseczka do Twarzy na Mleku Łosia, Maseczka do Twarzy Dziegciowa, Maseczka do Twarzy - Daurska.
Na włosach będą testowane kolejne nowości, choć odżywkę z gliss kura już miałam. Jestem bardzo ciekawa rosyjskich szamponów !

Miałyście już okazję wypróbować te kosmetyki ? :)
A może chciałby ktoś post dotyczący manicure hybrydowego ?

Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować te maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tych maseczek i podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daurska już wypróbowana, kolejna jest dziegciowa :)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tych lakierów hybrydowych :) :) I tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może odważę pokazać się twarz przed i po nałożeniu podkładu :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawią mnie te rosyjskie szampony :-) i maseczki do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już jeden szampon rosyjski - fiński. Niebawem recenzja :)

      Usuń
  5. Revlon jest wspaniały ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubie rosyjskie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. manicure hybrydowy robię co jakiś czas, na ogół wzmacnia mi paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje paznokcie po nim są baaaardzo twarde :)

      Usuń
  8. Odżywki do włosów GlisKur są naprawdę świetne :) My też je lubimy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas : http://sisters-review.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oliwkędo skóek paznokci muszę sobie kupić :), bo aktualna już mi się końćzy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlasnie uzywam tego podkladu z Revlonu, bardzo fajny jest :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziegciową sama posiadam, ale jeszcze nie użyłam - muszę się w sobie zebrać do tego. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem uzależniona od podkładu Revlon ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gliss kur zawsze wracam po nieudanej próbie znalezienia czegoś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie najbardziej ciekawią te maseczki i szampony Planeta Organica :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.