9 marca 2015

GARNIER NATURAL BEAUTY - OEJ KOKOSOWY I MASŁO KAKAOWE

Mało tutaj mnie znów. Niestety może tak być do końca maja. Ruszam wtedy pełną parą z postami. Wiosna do nas idzie, mamy cudowną pogodę za oknem ! Mam nadzieję, że miło spędziłyście wczorajszy dzień. Dziś kolejna recenzja szamponu. Muszę przyznać, że denko ostatnio słabo mi idzie. Przyszły już do mnie wszystkie paczki, więc postaram się "pochwalić" nowościami. Zdjęcia już są zrobione, ale mam małe problemy z ich wrzuceniem na laptopa.



 Powyższy szampon nie jest niestety dostępny w Polsce. Ja swój kupiłam w Niemczech za 1,95 €. Jest to szampon bezbarwny o bardzo ładnym zapachu. Nie jest zbyt gęsty ani zbyt rzadko, jednak zdarzało się, że wylało się go za dużo. Myślę, że to wina dużego otworu. Opakowanie jest brązowe, ale transparentne, dzięki czemu widzimy ile szamponu nam jeszcze zostało. Pienienie się jest również bez zarzutów. Włosy w trakcie mycia się nie plączą i nie są "tępe".Nie spowodował on żadnego swędzenia, łupieżu czy wypadania włosów. Szampon dobrze radzi sobie z olejami. Po wysuszeniu włosów czasem sprawiały wrażenie "obciążonych", dlatego niestety nie wrócę już do tego szamponu.

Od producenta :
 Szampon przeznaczony do dyscyplinowania włosów nieposłusznych oraz puszących się. Intensywnie zmiękcza i wygładza powierzchnię włosa i zapewnia doskonałą pielęgnację dzięki zawartości naturalnych ekstraktów - masła kakaowego i oleju kokosowego. 
 
Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Coco-Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, CI 14700/Red4, Cocamide Mipa, Cocos Nucifera Oil/Coconut Oil, Sodium Benzoate, Hydroxycitronellal, Sodium Cocoate, Sodium Hydroxide, Theobroma Cacao Butter/Cocoa Seed Butter, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Polyquatrenium-10, Salicylic Acid, Benzyl Salicylate, Linalool, Carmel, Methyl Cocoate, Citric Acid, Hexylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Parfum/Fragrance


Moja ocena: 3/5
PLUSY
- nie podrażnia
- cena
- zapach i szata graficzna
MINUSY 
- dostępność
- efekt obciążenia co jakiś czas 

Miałyście już ten szamopon ? A może chciałybyście go wypróbować ?
Ja jestem ciekawa odżywki z tej serii  :)

11 komentarzy:

  1. Gdybym spotkała w Polsce to na pewno kupiłabym odżywke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam nigdy tego szamponu :-) zapach pewnie jest nieziemski :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wypróbowałabym ten szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nigdy go wcześniej nie spotkałam- może kiedyś zamówię z Niemiec. Lubię się z marką Garnier więc na pewno bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pięknie, nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie szampony Garniera się nie sprawdzają, co innego odżywki, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szamponu nie miałam :) Ale odżywkę polecam z całego serca jest świetna, szkoda, że nie jest dostępna w Polsce :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki jeszcze nie miałam, ale chyba się na nią skuszę po zdenkowaniu tych, które mam w tej chwili :)

      Usuń
  8. Lubię szampony i odżywki z tej serii, więc pewnie mimo wszystko bym go wypróbowała gdyby był u nas dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że szampon nie jest dostępny w Polsce ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.