3 marca 2015

AKCJA OLEJOWANIE WŁOSÓW : LISTA UCZESTNICZEK I KILKA INFORMACJI

Przepraszam za mały poślizg, ale nie miałam wcześniej możliwości, by napisać post o naszej akcji. Cieszę się, że nie będę sama i będziecie olejowały włosy ze mną. Nie jest nas dużo, ale mam nadzieję, że efekty będą naprawdę widoczne. Może na początek kilka informacji, choć każda z Was już mniej więcej wie w jaki sposób będzie olejowała włosy. Myślę, że warto zrobić zdjęcie przed rozpoczęciem olejowania lub na samym początku, a także po zakończeniu akcji. Nic tak nie motywuje jak naoczne "dowody".

W jaki sposób możemy olejować włosy :
* na sucho  - olej  nakładamy na suche włosy, możemy je podzielić na pasma/części, by móc dotrzeć także do dolnych partii włosów. Olej nakładamy dłońmi :)
 
* na mgiełkę - możemy stworzyć mgiełkę z takich półproduktów, jakie tylko chcemy, a na mgiełkę nałożyć wybrany olej.
* na mokro - jeśli nie chcemy olejować włosów na sucho, możemy włosy zmoczyć wodą, jest to właściwie identyczny sposób 
* serum olejowe w sprayu - myślę, że to metoda dla osób, które chcą szybko naolejować włosy, może nie mają zbyt wiele czasu lub po prostu im się nie chce. Przepisz na takie serum możecie znaleźć u Anwen. W skrócie jest to mieszanka oleju, wody i maski lub odżywki. Przelewamy ją do butelki z atomizerem i spryskujemy włosy :)

* na odżywkę - muszę przyznać, ze to chyba moja ulubiona metoda. Zazwyczaj używam do tego balsamu na kwiatowym propolisie lub odżywki Isana - tej niebieskiej. Jak to wszystko wygląda ? Na włosy nakładamy odżywkę, a następnie olej. 
* olejowanie w misce z wodą - nalewamy trochę oleju do miski z wodą, a następnie zanurzamy w niej włosy, nadmiar wody wyciskamy i pozostawiamy tak włosy na określony przez nas czas.


Oto lista uczestniczek wraz z blogami, by wzajemnie się motywować i oglądać aktualizacje :

Nilde nildehair.blogspot.com
Arleen
yoxd
ostentacyjnie
Kinga http://pretty-amazement.blogspot.com/
A.
hinatka
titelritury http://titelritury.blogspot.com
handzia
Po zakończeniu akcji ujawnię, które z metod wybrałyśmy (którą najczęściej), a także jakim olejem/olejami olejowałyśmy włosy.
Jeśli nie umieściłabym, któregoś z blogów, piszcie ! A tutaj zostawiam jeszcze maila, na którego możecie wysyłać zdjęcia : anitak135@wp.pl

5 komentarzy:

  1. Przy mnie nie napisałaś bloga :P Mój blog to http://pretty-amazement.blogspot.com/ tylko teraz zamiast -K. jestem Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już zmieniam :) W arkuszu zapisane było -K :)

      Usuń
  2. Jestem, wszystko się zgadza. Zdjęcie już wysłałam na maila ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.