23 lutego 2015

ROSYJSKIE CUDOWNOŚCI - SZAMPON LOVE2MIX Z CHILI I POMARAŃCZĄ

Hej kochani. Aktualnie jestem w Niemczech i nie mam przy sobie mojego laptopa, a co za tym idzie ciężko napisać posta z porządnymi zdjęciami. Będą w tym tygodniu troszkę luźniejsze posty, ale dziś mam jeszcze dla Was recenzję. Szampon, o którym dziś będzie mowa pojawił się w moim pierwszym zamówieniu na SS i trafił do koszyka z dwóch powodów : miał bardzo dobre opinie i ciągle mam nadzieję, że przyspieszę porost włosów, więc to również do mnie przemawiało :)


Szampon możemy znaleźć głównie na stronach z rosyjskimi kosmetykami. Jego cena to ok.13-17 zł w zależności od sklepów. Ja swój zamawiałam na stronie skarbysyberii.pl Szampon możemy kupić w dosyć dużym opakowanu. Jest ono wygodne, jednak innym zdarzało się, że pod prysznicem przez zamykanie dostawała się do szamponu woda i stawał się rzadszy.Ja tego nie doświadczyłam, bo zawsze zabierałam go z powrotem do szafki. Opakowanie jest czarne i niestety nie widzimy ile szamponu nam jeszcze zostało.Kolor szamponu jest pomarańczowy/ brunatny, a zapach charakterystyczny dla rosyjskich kosmetyków - ziołowy, korzenny [?]. Konsystencja zdecydowanie na plus, nie jest ani zbyt gęsta ani zbyt rzadka. Szampon dobrze się pieni i radzi sobie ze zmywaniem oleju. Włosy w trakcie mycia się nie plączą i nie są "tępe". Nie spowodował on żadnego swędzenia, łupieżu czy wypadania włosów. Nie potrafię się odnieść do przyspieszenia porostu, bo w tym czasie stosowałam maść końską.

Skład :  
Aqua with infusions of Organic Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Organic Capsicum Frutescens Fruit Extract, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Theobroma Cacao Seed Extract, Panax Ginseng Extract, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid, Lycopen, Caramel.

Moja ocena : 5/5

PLUSY :
 - konsystencja i wydajność  
- zapach  
- oczyszczanie  
- nie podrażnia, wysusza itd.
- skład

MINUSY : 
- dostępność (ale myślę, że to nie jest dużym minusem, bo sklepów internetowych z rosyjskimi produktami jest mnóstwo)


Myślę, że śmiało mogę Wam go polecić. Jest to chyba najlepszy szampon jaki do tej pory udało mi się przetestować. Warto na niego zwrócić uwagę przy zamawianiu kosmetyków rosyjskich. Jakie są Wasze wrażenia po jego zastosowaniu ? A może nadal zastanawiacie się nad jego kupnem ? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii :)

Co w najbliższym czasie ?

* Pierwsze zamówienie kosmetyków rosyjskich - co wybrać ?
* Aktualizacja włosów + bonus
* Niedziela dla Włosów
* Post - niespodzianka
* Nowości z lutego

13 komentarzy:

  1. Mam go, niestety zaczął mnie ostatnio uczulać, więc musiałam go na chwile odstawić, ale może jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię szampony z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile już stosujesz maść końską?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz maść końską zastosowałam chyba w maju/czerwcu 2014 i wracam do niej co jakiś czas :)

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam żadnego szamponu tej firmy, ale mnie nim zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często polecany jest też z jagodami, ale niestety jeszcze go nie miałam :)

      Usuń
  5. kiedyś bardzo go chciałam ale tak czekałam aż zrobię kolejne zamówienie i do dzisiaj go nie mam ,ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię szampony Love2Mix. Na ten właśnie poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam jeszcze zadnego szamponu tej marki, ale moze kiedys sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.