28 lutego 2015

PIERWSZE ZAMÓWIENIE KOSMETYKÓW ROSYJSKICH KROK PO KROKU

Każda włosomaniaczka w pewnym momencie zaczyna się interesować rosyjskimi kosmetykami. Przyznam szczerze, że dla mnie na początku było to coś dziwnego i miałam raczej sceptyczne nastawienie. Po co mi rosyjskie kosmetyki skoro są inne ? Jak je w ogóle zamówić, a jeśli zamówić to co ? Coś nieosiągalnego.
A jednak ! Jeśli macie problem, który dotyczy kosmetyków rosyjskich przeczytajcie ten post. Mam nadzieję, że Wam pomoże.

KROK 1 : WYBIERZ SKLEP
Sklepów z kosmetykami rosyjskimi jest mnóstwo. Ja na początku przejrzałam je wszystkie i wybrałam trzy. Mimo to nadal nie potrafiłam się zdecydować. Czytałam opinie, patrzyłam na ceny, asortyment...mnóstwo czasu na to poświęciłam. O jakich sklepach najczęściej słyszymy ? lawendowaszafa, triny, skarbysyberii i kilka innych. Ja robiąc pierwsze zamówienie wybrałam skarby syberii i nie żałuję ! Często możemy trafić na promocję, szybka dostawa, bardzo mili kurierzy i nie ma żadnych problemów jeśli zajdzie jakaś pomyłka. Jeśli już wybierzemy sklep warto się na nim zarejestrować. Myślę, że to nie sprawi Wam problemu.

KROK 2 : WYBIERZ KOSMETYKI
I to chyba najtrudniejszy punkt. Przeglądamy kosmetyki do włosów suchych, zniszczonych, pozbawionych blasku, podatnych na obciążenie...aż w końcu nie wiemy co kupić. Myślę, że warto na początku postawić na pewniaki. Jeśli wiemy co lubią nasze włosy to mamy jeszcze łatwiejsze zadanie. Co najczęściej pojawia się w zamówieniach włosomaniaczek i co jest szczególnie polecane ?

Szampony i mydełka - tutaj szczególnie polecane są mydła Babuszki Agafii, ale jeśli chcecie szampon to kłania się Love2mix i Planeta Organica. Jeśli ktoś wybrałby tańszą opcję to polecane są szampony Bajkal.

Mydła Babuszki Agafii :
  • czarne mydło - chyba najbardziej popularne mydło do oczyszczania włosów, odbija włosy u nasady, zauważyłam, że włosy po nim się bardzo błyszczą
  • białe mydło - jest delikatniejsze od mydła czarnego
  • mydło cedrowe - nadaje się również do twarzy czy ciała (ja głównie w takim celu chciałabym je kupić)
  • mydło kwiatowe - "Doskonale się pieni dzięki zawartości lukrecji i dwóch rodzajów mydlnicy lekarskiej. Bardzo dobrze oczyszcza, zmiękcza i nawilża, a słodki zapach długo utrzymuję się na skórze."
  • mydło miodowe - "Miodowe mydło oparte na aktywnych składnikach naturalnych łagodnie oczyszcza i pielęgnuje ciało oraz włosy."
 Szampony Love2mix - najczęściej polecane szampony to :
  • Nawilżający do suchych włosów-jagody acai i białka pereł
  • Intensywny dla Wszystkich Typów Włosów - Stymulujący Wzrost - chili i pomarańcza
  • Szampon 2 w 1 do Ciała i Włosów - ekstrakt z bambusa i wyciąg z cytryny
 Szampony Planeta Organica - szampony które naprawdę pięknie pachną :
  • szampon fiński - do włosów osłabionych i wrażliwej skóry głowy
  • szampon turecki - do wszystkich rodzajów włosów, wzmacniający
  • szampon marokański - do wszystkich rodzajów włosów, oczyszczający
Do szamponów możemy wybrać balsam z tej samej serii, który pachnie równie pięknie. Oprócz tych balsamów szczególną popularnością cieszą się propolisowe balsamy i na nich chciałabym się skupić. Wszystkie mają wygładzić, dociążyć i nawilżyć nasze włosy.
  • balsam na brzozowym propolisie
  • balsam na kwiatowym propolisie - idealny do olejowania na odżywkę, baaardzo polecam
  • balsam na cedrowym propolisie
  • balsam na łopianowym propolisie
Balsamy mamy już za sobą, więc czas na maski. Tutaj mamy również ogromny wybór, jednak, te które są najczęściej wybierane to Planeta Organica, a także maska drożdżowa Babuszki Agafii.


  • maska toskańska - chyba najcięższa, więc na włosach niskoporowatych może się nie sprawdzić. Moje włosy wygładza, dociąża i prostuje. Uwielbiam ją :)
  • maska marokańska - również ma bardzo bogaty skład,  ciężka. U mnie sprawdza się świetnie.
  • maska ajurwedyjska - lższejsza od maski toskańskiej i marokańskiej
  • maska tajska - najlżejsza z wszystkich wymienionych masek
Przyszedł czas na maskę drożdżową. Jest ona bardzo często kupowana jednak nie umiem Wam powiedzieć czy sprawdzi się na Waszych włosach, ponieważ zdarza się, że efekty są świetne, nie ma ich wcale lub przynosi same negatywne skutki. Trzeba po prostu ją wypróbować.

Inne polecane maski :
  • maska staroałtajska
  • maski rokitnikowe
KROK 3 : PŁATNOŚĆ I OPCJE DOSTAWY
Jeśli już wybierzemy interesujące nas produkty możemy przejść do koszyka. Po sprawdzeniu czy zawiera on wszystko to, co wybraliśmy przechodzimy do wpisania adresu i płatności, a także opcji wysyłki. Jeśli chodzi o płatność to możemy zrobić to na trzy sposoby. Wybierając paczkę za pobraniem płacimy za nią przy odbiorze, jeśli wybierzemy kuriera i przedpłatę, możemy pieniążki przelać przez konto online lub wypełniając specjalny druczek.Po otrzymaniu wpłaty jesteśmy mailowo powiadomieni o złożeniu zamówienia. Dodatkowo na stronie sklepu możemy śledzić status naszej paczki, a później również gdzie się znajduje po wydaniu jej kurierowi.




KROK 4 : CZEKAMY NA KURIERA I CIESZYMY SIĘ Z OTRZYMANYCH KOSMETYKÓW :)

Proste prawda ? Z jakich stron najczęściej zamawiacie kosmetyki ? Jaki jest Wasz stosunek do takich zamówień ? Jestem bardzo ciekawa :)

8 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie zamawiałam, ale planuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post ! Ja lubie bardziej kupowac stacjonarnie ale rosyjskich kosmetykow u mnie w miscie nie ma wiec pzostaje mi tylko zamowic przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to najlepsze rozwiązanie, bo kosmetyki rosyjskie są stacjonarnie o wiele droższe :)

      Usuń
  3. Świetny post! A nie będzie 1 posta o akcji olejowania?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo super opisane, jeszcze bardziej zainteresowalas mnie zakupami produktów rosyjskich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff jak dobrze że o tym napisałaś bo byłam bardzo nieufna do takich podejrzanych stron ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W najbliższym przypływie gotówki i skończeniu obecnych zapasów mam zamiar kupić coś z rosyjskich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.