2 lutego 2015

KILKA KOSMETYCZNYCH NOWOŚCI !


Nie wiem czy posty tego typu będą się cieszyły zainteresowaniem, ale co jakiś czas chciałabym Wam pokazać co nowego się u mnie pojawiło :) Niedługo też będzie post z nowościami w szafie, bo niestety na dzisiaj nie udało mi się zrobić zdjęć. Myślę, że w przyszłości będzie to po prostu jeden post z wszelkimi nowymi nabytkami. Powoli osiągam minimalizm włosowy w szamponach :) Niestety nadal najgorzej jest u mnie z maskami, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Ostatni raz coś włosowego kupowałam na początku grudnia, więc chyba dwa miesiące to dobry wynik. Pieniądze, które przeznaczyłabym na kosmetyki zostawiłam w sklepie mintishop. Tak więc co nowego u mnie?

1. Paleta cieni Make Up Revolution Iconic 3 - jest to paletka, o której czytałam mnóstwo pozytywnych opinii. Poza tym wszystkie odcienie są "moje", bo to głównie brązy. Muszę przyznać, że miałam ogromny problem, by zdecydować się na jedną z paletek MUR. Uważam, że Iconic 1 i Iconic 2 również mają świetne kolory.

2. Paleta cieni Sleek au naturel - nie wiem dlaczego, ale od kiedy zagłębiłam się w blogsferę MARZYŁAM o tej paletce. W końcu ją zamówiłam na święta. Uwielbiam ją i kolory jakie otrzymujemy.

3. Balsam do ust Avon Naturals - zawsze ratuje moje usta, do tego cudownie pachnie. Bardzo często, gdy byłam chora i miałam katar pojawiało się zaczerwienie wokół nosa i szczypanie. Z tym też balsam świetnie sobie radzi :)

4.  Pędzle Hakuro H80, H76, H85, H79 i H70

5. Woda toealetowa Avon  Celebre - bardzo lubię za świeży zapach, właściwie wiosenny. Niestety nie utrzymuje się długo ;/

To tyle z moich kosmetycznych nowości. Małymi krokami zbliża się zamówienie na SS i wyjazd do Niemiec. Szykuję też dla Was małą niespodziankę, ale o więcej szczegółów niebawem. Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Mam paletkę z makeup revolution do konturowania i jest rewelacyjna, już poluję na kolejne kosmetyki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez na pewno cos jeszcze kupię :) Jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na swoje pierwsze zamówienie z MUR :) Mam nadzieję, że pokocham tę markę tak jak większość dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy :) bardzo lubię ten zapach z avonu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne nowosci, paletke i pedzle chetnie bym przygarnela ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości, mam te dwie paletki i bardzo je lubię :) W Au Naturel niektóre cienie już sięgnęły dna bo używam jej chyba od 2 lat jak nie dłużej :D
    Pędzle Hakuro też lubię, z tych co pokazujesz mam 3 :)
    A posty zakupowe na ogół cieszą się dużą oglądalnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te same pędzle z Hakuro (kupiłam w komplecie) i paletkę ze Sleeka. Bardzo dobrze się sprawują i miło mi się z nimi pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zamówiłam zestaw pędzli Hakuro;) Z paletek mam ochotę na MUR, The Balm i Zoevę, ale jakoś nie mogę się zdecydować, szczególnie między dwoma ostatnimi;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne nowości ;) lubię ten zapach z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.