3 lutego 2015

JA TEŻ BIORĘ UDZIAŁ W AKCJI ZAPUSZCZANIA WŁOSÓW !

Duży przyrost włosów był moim marzeniem nawet wtedy, gdy nie byłam włosomaniaczką. Dużo się nie zmieniło oprócz tego, że teraz ważniejsza jest dla mnie kondycja włosów. Postanowiłam wziąć udział w kolejnej akcji, bo po prostu przyjemniej zapuszcza mi się wtedy włosy. Do akcji możecie dołączyć na blogu włosynaemigracji . Zdjęcie zrobię jutro, z pomiarem będzie to samo. Chciałabym żeby to był równy odstęp czasu, więc zaczynam dzisiaj. Włosy zamierzałam dopiero podciąć pod koniec maja, więc tuż przed końcem akcji. Myślę jednak, że to byłoby bez sensu, więc planuję je skrócić w połowie lutego.

Plan na luty :
- wyciąg z pokrzywy i skrzypu Biogarden
- olej Khadi na zmianę z maścią końską

Plan na marzec :
- skrzypokrzywa
- woda brzozowa Balea

Plan na kwiecień :
- maść końska na zmianę z olejkiem khadi
- siemie lniane

Plan na maj :
- wyciąg z pokrzywy i skrzypu Biogarden
- serum Agaffi


http://wlosynaemigracji.blogspot.de/2015/01/zapuscmy-sie-na-wiosne-czyli-serdecznie.html

Życzę wszystkim uczestniczkom i organizatorce systematyczności i wielu centymetrów :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.