25 lutego 2015

AKTUALIZACJA WŁOSÓW - LUTY 2015

W końcu przyszedł czas na małą aktualizację włosową. Muszę Was przeprosić za obecność lampy na pierwszym zdjęciu, ale było już ciemno i nie było innej możliwości. W ostatnim czasie nie mogłam poradzić sobie z moimi włosami. Miałam wrażenie, że ciągle są nadmiernie obciążone, pozlepiane. Na dodatek zauważyłam rozdwojone końcówki i zapadła decyzja o podcięciu kilku centymetrów. Włosy ostatni raz podcinałam na początku września, więc minęło sporo czasu.


Przed obcięciem włosy miały 69 cm, po obcięciu 65 cm. Nie mogę odbić się od tych 65 cm, ale nie żałuję decyzji podcięcia włosów. Są teraz wyrównane, pozbyłam się zniszczeń i od razu lepiej się czuję. Jeśli chodzi o pielęgnację włosów to niestety w ostatnim czasie je trochę zaniedbałam, z czego nie jestem dumna. Zaczynam się już poprawiać :D

13 komentarzy:

  1. Ale cudowna, lśniąca tafla włosów! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile ja bym dała za takie włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie przepiękne włosy! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne !!!! Po podcięciu wyglądają idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są Twoje włosy! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają przepięknie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy :) Zazdroszczę długości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są słabej jakość, w dodatku z fleszem ;) więc nie łudź się że masz wlosy godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro komentujesz to najwyraźniej są godne uwagi ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.