5 lutego 2015

AKCJA OLEJOWANIE WŁOSÓW NA WIOSNĘ !

Pomysł zorganizowania własnej akcji zrodził się w mojej głowie wczoraj. Nie chciałam tracić czasu, więc już dziś pojawia się post. Brałam już udział w akcji zapuszczania i olejowania włosów. O ile w zapuszczaniu włosów idzie mi całkiem nieźle, tak z olejowaniem jest coraz gorzej. Chciałabym mieć większą motywację, bo wiem jakie efekty możemy uzyskać, olejując systematycznie włosy. Nie będę marudzić. Po prostu zapraszam Was do wzięcia udziału w akcji.wyzwaniu olejowania włosów :D Jeśli bierzecie udział w akcji zapuszczania włosów to zdjęcie początkowe i końcowe zrobicie do dwóch akcji. Dodatkowo nasze włosy nie będą tylko długie, ale lśniące i odżywione, a chyba głównie o to nam chodzi :)


Co należy zrobić, by wziąć udział w akcji ? Wypełnić formularz, a następnie zrobić zdjęcie włosów :) Zdjęcie włosów robimy przed rozpoczęciem akcji, a także 1-5.05. Po zakończeniu akcji pojawi się post z kolejnym formularzem (dotyczącym efektów), a później post podsumowujący całą akcję wraz ze zdjęciami.
Zapisywać możecie się do 28.02.2015, a cała akcja trwa dwa miesiące, byśmy mogły rzeczywiście osiągnąć jakiekolwiek efekty :) Myślę, że miesiąc to zbyt mało na olejowanie, dlatego wytrwajcie ze mną w tej akcji i nakładajmy oleje przez dwa miesiące. Akcję rozpoczynamy 1 marca, a kończymy 1 maja :)
 Wybieramy 2-3 rodzaje olejów, a także metodę olejowania włosów. Myślę, że o tym nie muszę pisać. Oczywiście ilość i rodzaje metod zależą od Was :) Włosy możecie olejować w tygodniu tyle razy, ile chcecie. Nie każdy może olejować włosy codziennie lub przed każdym myciem. Dodatkowo w formularzu możecie podać adres swojego bloga. Będzie mi miło, jeśli umieścicie na swoim blogu powyższy baner. Serdecznie zapraszam :)



21 komentarzy:

  1. Biorę udział! :) Zresztą w akcji zapuszczania włosów też. Baner wklejony w zakładce mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + obserwuję, świetny blog :)

      Usuń
    2. A! i możesz podać mi email, na który mogę wysłać zdjęcie? Bo coś ikonka z kontaktem u góry nie chce mi zadziałać :(

      Usuń
    3. jasne, anitak135@wp.pl

      Usuń
  2. Akurat nigdy nie olejowałam, ale preferuję maski ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam połączenie masek z olejowaniem :)

      Usuń
  3. Ja olejuję kilka razy w tygodniu od 3 miesięcy, nie potrzebuję dodatkowej motywacji, ale akcja fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego mi trzeba! Zapiszę się jak tylko będę miała normalny dostęp do internetu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że akcja przypadla do gustu :)

      Usuń
    2. Właśnie się zapisałam. Baner już wrzuciłam na bloga, a w najbliższym czasie pojawi się wpis o tej akcji. :)

      Usuń
  5. Już się zapisałam,Ale ciesze się że trafiłam na twój blog ,jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że akcja przypadła do gustu :)

      Usuń
  7. Fajna akcja, ja akurat przed każdym myciem olejuję włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ja nie jestem systematyczna i lubię próbować nowości a olejowanie po jakimś czasie zawsze odchdzi u mnie w niepamięć. Nie zapisuje się ale będę oglądać wasze poczynania na bieżąco bo akcja bardzo fajna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna akcja. Jestem jak najbardziej na tak :) W najbliższym czasie umieszczę baner u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmieniły się oleje którymi będę olejować włosy w ramach akcji, i nie są to te które podałam w formularzu. Będę olejować oliwą z oliwek i olejkiem regenerującym z Yves Rocher. Mam madzieję, że ta zmiana nie będzie problemem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna akcja ale dopiero dzisiaj trafiłam na twój post, czy można się jeszcze zapisać?? zgłoszenie już wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest nas zbyt wiele, więc jak najbardziej :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.