18 stycznia 2015

TYDZIEŃ W ZDJĘCIACH (1)

Wracam do serii tygodnia w zdjęciach. Myślę, że to jednak dobry sposób na zachowanie tych "mniejszych chwil". Dziś post podsumowujący ostatnie dwa tygodnie. Pokażę Wam kilka chwil, które udało mi się uwiecznić w telefonie.


W ubiegłym tygodniu przyszło do mnie kilka  przesyłek, ale myślę, że wszystkie nowości podsumuję w ostatni weekend stycznia. Zamówienia złożyłam m.in na zsk, mintishop, a także doz.pl :) Jak widzicie przyszły do mnie moje kochane pędzle Hakuro, paletka Sleek au naturel, o której marzyłam, a także gumki Invisibobble.

Ostatnio również postanowiłam w sumie dla zabawy zagrać w Lottka :D Skorzystałam z promocji w Biedronce na maski Romantic i wybrałam żółtą/pomarańczową. Na ostatnim zdjęciu mam zamówienie z zsk, które złożyłam wraz z dziewczynami z forum. To nie będzie ostatnie zamówienie, oj nie :D

Zdjęć niestety jest mało, ale mam nadzieję, że następnym razem będzie ich więcej :)

4 komentarze:

  1. Maskę romantic miałam ale nic kompletnie nie robiła z moimi włosami :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gumki invisibobble, mam zamiar kupić je. :) Dostępne są w hebe ale tak zbieram się i nie mogę się zebrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę gumek Invisibobble :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.