20 stycznia 2015

MAŚĆ KOŃSKA - REWOLUCJA W PRZYSPIESZANIU POROSTU WŁOSÓW

Skoro już jesteśmy w tematyce przyspieszania porostu, postanowiłam pokazać Wam "wcierkę", której bardzo często o używałam w ostatnim czasie. Muszę się przyznać, że maść końska stała się moją ulubioną wcierką głównie przez działanie. Może jednak zacznę wszystko od początku :)

O maści końskiej przeczytałam pierwszy raz na forum włosowym i był to eksperyment jednej z dziewczyn - Fragli. Czym jest więc maść końska ? Jest to maść, którą zgodnie z przeznaczeniem używamy na urazy, stłuczenia itd.Kto by pomyślał żeby ją wcierać w skalp ? Odpowiedź jest prosta - włosomaniaczki.
Dlaczego Fragli zdecydowała się używać maści jako wcierki ? Z dwóch powodów : Po pierwsze, działa rozgrzewająco, a jak dobrze wiemy, wtedy ukrwienie skóry również się poprawia, a co za tym idzie włosy rosną szybciej. Po drugie, zawiera same "dobre rzeczy", oprócz alkoholu, który jest potrzebny właściwie w każdej wcierce.




Chodzi nam o tę konkretną maść, głównie ze względu na jej skład. Innych nie testowałyśmy. Maść możemy kupić w Biedronkach, niektórych aptekach, Rossmanie i oczywiście w Internecie.
Ja kupowałam swoją w Biedronce i zapłaciłam za nią ok. 18 zł. Maść końską wcierałam palcami , robiąc przedziałki, ale można również używać aplikatora od Joanny Rzepy lub strzykawki. Maść końską można mieszać z olejem, rozcieńczać z wodą lub gliceryną. Najpierw należy oczywiście zrobić próbę uczuleniową. Lekkie rozgrzanie skóry jest czymś naturalnym, a nawet wskazanym. Czasami jednak mrowienie/grzanie nie występuje. Nie zniechęcajcie się, jeśli rozgrzanie nie nastąpi. U mnie przy pierwszej próbie nie wystąpiło, a mimo to efekty były bardzo widoczne. Wcierkę stosujemy przez 3-4 tygodnie, a następnie robimy co najmniej tygodniową przerwę.

Jakie pozytywne efekty możemy zauważyć ? Mnóstwo babyhair (nie tylko w okolicach czoła, ale na całej głowie), przyspieszenie porostu.

Jakie są możliwe skutki uboczne ? Może pojawić się łupież, swędzenie skalpu, wypadanie włosów, przesuszenie skalpu i pojawienie się krostek.

Na co również powinniśmy uważać ? Przy zamaczaniu włosów pod prysznicem zdarzyło się, że maść końska wraz ze strumieniem wody, spłynęła mi po twarzy. Efekt ? Czerwone, grzejące smugi na twarzy, które znikają po ok. 30 minutach ;) Jak na mnie zadziałała maść końska ? Przyspieszyła porost włosów i pojawiło się mnóstwo babyhair, przez co utworzyła mi się jakby druga warstwa włosów.



Jeśli jesteście ciekawe efektów innych dziewczyn zapraszam na wątek : http://www.goodhairday.pl/forum/wcierki-suplemety-i-plukanki/masc-konska-dzialanie-przeciwbolowe-czy-wcierka-idealna/

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ok 19 zł w Biedronce, pózniej w promocji była nawet za 10 zł :)

      Usuń
  2. moje ostatnio nieźle podrosły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile czasu trwało zapuszczenie tak długich baby hair?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie jest z października, a pierwszy raz maść końską stosowałam w maju/czerwcu czyli ok. 4 miesiące, moze 5 :)

      Usuń
  4. Pierwsze słyszę o takim sposobie przyspieszania wzrostu włosów. Trochę przerażają te możliwe skutki uboczne , ale kto nie ryzykuje... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) u mnie nie było żadnych skutków ubocznych i rzadko o nich słyszałam :) Myśle, ze proba uczuleniowa jest ważna i jeśli ktoś ma wrażliwy skalp, skłonny do przesuszenia to rownież :)

      Usuń
  5. Koń rządzi, świetny przyrost :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezle, ze az tak fajne efekty. Nie wiem jednak, czy kiedykolwiek sie zdecyduje, ale nie mowie nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się obawiałam tej metody, jednak spróbowałam :)

      Usuń
  7. zdecydowanie potwierdzam!!! U mnie też baardzo zadziałała!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy bym na to nie wpadła ;) Trzeba podprowadzić trochę maści z domu i zrobić próbę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście najlepiej zeby to była powyższa maść ;) Nie zapomnijmy o próbie uczuleniowej !

      Usuń
  9. A jak często w tygodniu stosujecie maść końska ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed każdym myciem :)

      Usuń
    2. no tak to u mnie max 2 razy w tygodniu wypadło by takie nacieranie, jednak u mnie włosy rosną baardzo szybko to tylko kwestia tych nowych włosków czyli efektu zagęszczenia, który mnie interesuje :)

      naprawdę zaciekawiło mnie to i też nigdy bym na to nie wpadła, co za pomysł :D

      Usuń
  10. na ile minut przed myciem trzymasz maść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy 30 minut :)

      Usuń
    2. dzięki koleżanko :)

      Usuń
    3. Hej.
      A orientujesz się czy jeśli mam ufarbowane włosy to czy kolor nie będzie mi bardziej schodzić? :)

      Usuń
    4. Ciężko jest to stwierdzić, bo nakładając maść na skalp nakładamy również na włosy u nasady, ale jak rosną to nie jest się w stanie tego zauważyć. Na pewno to nie jest tak, że nakładając maść końską, schodzi nam farba z włosów u nasady i wydaje nam się, że to przyrost. Włosy będą jaśniejsze u nasady, ale myślę, że to będzie spowodowane przyspieszeniem porostu włosów. Przybycie centymetrów widać gołym okiem, więc wydaje mi się, że nie powinno to mieć wpływu.

      Usuń
  11. Muszę się chyba złożyć na nią z koleżanką :D Dużo dobrego o niej słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej dziewczyny mowia ze sklad jest dobry oproz alkoholu. A podobno babcie kiedys wcieraly alkohol na porost wlosow.. wiem ze moze wysuszac ale jestem tego ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu muszę spróbować. Twój przyrost mnie zmotywował :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Już sama pobiegłam do biedronki po maść :))
    A ile więcej cm rosły Ci włosy w czasie jej stosowania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi w tej chwili jest to określić, ale włosy rosły naprawdę szybko. Myślę, że w miesiąc było 2.5 cm na pewno :)

      Usuń
  15. Zastanawiam się czy będzie na nią niedługo jakaś promocja, bo w swojej biedronce mam ją za 19.99 i liczę na cenowy cud. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, widzę że pisałaś o maści końskiej na porost włosów! Na moim blogu również znalazł się taki wpis, jestem już po 4 takich kuracjach i próbuję zebrać jak najwięcej doświadczeń z maścią końską w jednym miejscu - na dole mojego wpisu znajdziesz gadżet do dodawania linków, będzie mi bardzo miło jeśli zamieścisz tam link do swojego wpisu :) Pozdrawiam!

    http://www.dzikawozkowa.pl/2016/01/masc-konska-na-porost-wosow-efekty-po.html

    OdpowiedzUsuń
  17. A ile trzeba to robic 2 razy w tygodniu czy częściej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed myciem, więc zalezy ile razy myjesz włosy :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.