3 stycznia 2015

KILKA CHWIL Z KOŃCA ROKU I PODSUMOWANIE WISHLISTY

Hej ! Dzisiejszy wpis należy do tych luźniejszych. Trochę prywaty się załapie, zobaczycie co robiłam w grudniu, gdy nie blogowałam. Można powiedzieć, że to taki miesiąc w zdjęciach i chyba częściej będą się pojawiały takie posty. Mam wrażenie, że brakuje tutaj zdjęć i chciałabym to naprawić. Nie wszystkie możecie znaleźć na instagramie.


1. Selfie przed Sylwestrem, przed Wigilią i znów przed Sylwestrem. Najszybciej i najwygodniej robi mi się zdjęcia telefonem. Na ostatnim zdjęciu sprawdzałam jak sprawuje się do zdjęć lustro, które kupiłam ostatnio w Ikei.
2.Pierwsze zdjęcie pokazuje zawartość mojego mikołajkowego prezentu od Basi z forum <3 Dostałam naprawdę cudowny prezent, mnóstwo odlewek i świąteczną kartkę przepełnioną miłością i życzeniami.
Tego samego dnia wybraliśmy się również do Poznania. Choinka stojąca w City Center była piękna i musiałam zrobić zdjęcie. Wybrałam się też wtedy po prezent dla mamy. Była to bransoletka Lilou.
3. Widok na City Center z zewnątrz, prezent dla przyjaciółki oraz książka, którą obecnie czytam. Musiałam ją kupić, po prostu miałam przeczucie, że jest dobra. Nie przeczytałam jej całej, ale już mogę ją Wam polecić.
4. Kolejna seria moich selfie. Na pierwszym możecie zauważyć mój świąteczny prezent - łańcuszek, który uwielbiam.
5. Dwa zdjęcia z Sylwestra i zapakowane prezenty pod choinką. Uwielbiam obdarowywać bliskich i sprawiać im radość. W tym roku w ozdabianiu pomogły mi etykiety od onelittlesmile

W tym poście pokazywałam swoją wishlistę na najbliższe miesiące. Wpis dodałam w listopadzie, więc dotyczyło to głownie reszty listopada i grudnia.


Co znalazło się w moim posiadaniu ? Najszybciej udało mi się kupić kominek do wosków, a co za tym idzie również woski. Uwielbiam zapach wosków YC. Później w końcu zaczęłam poszukiwania zegarka i kiedy znalazłam taki, który mi odpowiada, bez zastanowienia go kupiłam. Odlewkę maski marokańskiej i pół czarnego mydła otrzymałam/kupiłam od dziewczyn z forum. Paletka Sleek dopiero wczoraj do mnie przyszła i jest to późniejszy zakup. Kupiłam ją za świąteczne pieniądze, więc można powiedzieć, że to prezent.

Niestety nie udało mi się zdobyć lakieru Essie i szamponu z perłami. Myślę, że i tak dużo rzeczy z listy przygarnęłam. Nie sądziłam, że będzie ich tyle. Jeśli czarne mydło i maska marokańska będą dobrze działały, na pewno kupię ich całe opakowania.

6 komentarzy:

  1. Tę poznańską choinkę wiedziałam, że już skądś kojarzę... i mi się przypomniało, że widziałam ją na blogu Blondhaircare :)
    Sporo nowości masz zatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widziałam u niej na Instagramie chyba tydzień pózniej, haha :D jest prawie identyczne.

      Usuń
  2. Woski zapachowe są naprawdę super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kominek mam i chyba z 40 wosków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spora kolekcja, ja mam chyba 5 wosków :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.