7 stycznia 2015

BIOVAX DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH - HIT CZY KIT ?

Znalazłam chwilę czasu, więc dodaję kolejną recenzję. Chciałabym jednak dodawać troszkę luźniejsze posty, więc częściej będę pokazywała jakieś zdjęcia z telefonu, w których "łapałam" chwile :) Zbliżają się ferie zimowe i pamiętam jak w tamtym roku byłam w Zakopanem i odwiedziłam Hebe. W moje ręce wpadły dwa mleczne Kallosy, szampon Kallos i  maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych.  W końcu przyszedł czas na jej recenzję.


Maskę tak jak mówiłam kupiłam w drogerii Hebe za ok. 17-18 zł. Maski Biovax dostępne są również w aptekach czy drogeriach Natura. Maska po nałożeniu nie spływa, ma odpowiednią konsystencję i jest koloru białego. Zapach również przypadł mi do gustu. Maska dociąża i wygładza włosy. Są po niej miękkie w dotyku i błyszczące. Nie spodziewałam się, że będzie tak dobrze działała. Dla moich włosów to ideał.

Sposób użycia i skład :


Od producenta :

Moja ocena : 5/5

PLUSY :
- działanie
- dostępność 
- zapach
- konsystencja
- wszystko

MINUSY : 
- brak

Ja bardzo lubię tę maskę. Na moje włosy działa świetnie. 
Miałyście już ją ? Jak Wasze opinie ?

16 komentarzy:

  1. Bardzo polubiłam tego biovaxa, była to jedna z pierwszych masek, która tak pięknie podkreśliła mój skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że moja mama jej nie zmienia od kilku lat nawet! Ja również za jej namową spróbowałam i ukochałam! Na prawdę pięknie regeneruje włosy, a poza tym ja przy moim odwiecznym problemie rozczesywania kołtuniących się ciągle włosów mogę powiedzieć, że pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że ma sporo dobrych opinii :D Mam takie samo zdanie.

      Usuń
  3. Najlepsza maska jaką miałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam wersje z olejami, teraz stosuję do włosów ciemnych ;) bardzo się z nimi polubiłam ;) myślę, że i tą wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wersję z kokosem która mnie nie zachwyciła- tą może wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie olejowa z kokosem również się nie sprawdziła, ale tę uwielbiam :)

      Usuń
  6. Miała, ale inną wersję :) tę z pewnością też wypróbuję ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto wszystkie przetestować chociażby w saszetkach :)

      Usuń
  7. Uzywalam wylacznie wersji sazsetkowej, ale nie podbila mojego serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie Biovaxy są super, więc nie jest to dla mnie zaskoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje włosy wyglądają bardzo zdrowo :)
    Miałam maskę z Biovaxu tylko inny rodzaj :)
    Obserwuję
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Biovaxy.
    Chyba najbardziej przypadła mi do gustu wersja naturalne oleje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię, ale duże opakowanie miałam tylko właśnie do włosów suchych i zniszczonych :)

      Usuń
  11. używałam i też nie widzę minusów w tej masce, jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja właśnie testuję tę maskę i po 3 użyciach mam ochotę się z nią już nigdy nie rozstawać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.