2 stycznia 2015

BALEA PROFESSIONAL KOFEINOWY SZAMPON

Rozpoczął się Nowy Rok, więc już od samego początku zamierzam realizować wszystkie postanowienia. Mam nadzieję, że świetnie bawiliście się ostatniego dnia 2014 roku i już wypoczęliśmy. Jednym z moich postanowień było nauczenie się make up'u i dziś już do mnie przyszły pędzle i paletka, które zamówiłam na mintishop.pl Do mojego zamówienia dorzuciłam jeszcze trzy gumki Invisibobble w świetnych kolorach.

Dziś mam dla Was recenzję szamponu, w którym pokładałam spore nadzieje. Czytałam sporo o produktach z kofeiną, które przyspieszają porost, więc postanowiłam je kupić. Jeśli jest do wyboru szampon, przyspieszający porost i odżywka, zawsze wybiorę szampon. Chyba każdy domyśla się dlaczego. Myślę, że jeśli nałożymy odżwykę na długość to nie jest ona w stanie przyspieszyć porostu. W przypadku szamponu jest to możliwe, bo nakładamy go na skórę głowy. Tym razem nie mogło być inaczej i sięgnęłam po szampon.


Szampon możemy kupić w niemal identycznym opakowaniu jak np. odżywkę, różni się ono w zasadzie tylko kolorem. Jest dostępny w drogeriach DM, a także w sklepach internetowych z niemieckimi kosmetykami. Szampon ma kolor perłowy i pięknie pachnie - przypomina mi produkty Nivea. Do tego bardzo fajna konsystencja, która sprawia, że to jednak wydajny produkt. Tym bardziej, że nie należy on do tych "delikatnych" i używamy go rzadziej. Bardzo dobrze się pienił, a do tego nie podrażniał i nie wywołał łupieżu. Nie zauważyłam też żeby włosy po nim nadmiernie wypadały (co się zdarza, gdy szampon mi nie odpowiada), ale nie zauważyłam też szybszego porostu. Nie miał też problemu z domywaniem oleju.

Od producenta :
Szampon wzmacnia i odżywia nowo wyrastające włosy, zapobiega ich wypadaniu. Aktywna formuła kofeiny wzmacnia osłabione cebulki włosa. Kompleks z biotyny i granatu wzmacnia włókno włosa i nadaje włosom objętość, gęstość i zdrowy blask. Szampon odżywia skórę głowy i chroni ją przed wysychaniem.

Skład :
 aqua · sodium laureth sulfate · cocamidopropyl betaine · glycerin · sodium chloride · caffeine · glycol distearate · parfum · panthenol · propylene glycol · hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride · sodium benzoate · citric acid · peg-55 propylene glycol oleate · potassium sorbate · laureth-4 · alcohol · limonene · linalool · hexyl cinnamal · citronellol · benzyl alcohol · biotin · benzyl salicylate · punica granatum fruit extract 


 Moja ocena : 4/5

PLUSY :
- zapach 
- konsystencja
 - cena

MINUSY :
- dostępność
- dla niektórych sodium laureth sulfate

Nie wiem czy wrócę do tego szamponu, może po przetestowaniu produktów z mojej listy.
Miałyście już ten szampon ? Jak go oceniacie ?

4 komentarze:

  1. Mam odżywkę z tej serii, na szampon się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes z niej zadowolona ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ich produktów, to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto wypróbować ich czarną odżywkę :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.