10 listopada 2014

NIEDZIELA DLA WŁOSÓW (1)

Pisząc poprzedni post, kompletnie zapomniałam o tym, że dzisiaj miała się pojawić moja pierwsza "Niedziela dla włosów". Oczywiście posty z tej serii nie będą pojawiały się co tydzień, bo nie zawsze zdarza się tak, że myję je akurat w niedzielę. Jak wyglądała moja włosowa niedziela ?

 przed rozczesaniem

Najpierw nałożyłam pod czepek i ręcznik olej z pestek winogron na ok. 40 minut. Następnie włosy umyłam szamponem Alverde, chroniącym kolor (niedługo będzie można przeczytać jego recenzję). Po umyciu nałożyłam na kilka minut odżywkę z serii Balea Professional z olejami. Przed suszeniem włosy spsikałam odżywką b/s w sprayu Gliss Kur Oil Nutritive, a końcówki zabezpieczyłam jedwabiem GP. Niestety moje pseudo fale dzisiaj w ogóle nie chciały się układać i włosy na zdjęciu wydają się krzywe. Mimo wszystko są miękkie i dobrze dociążone.

 po rozczesaniu

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądają. Zazdroszczę tej długości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladaja, widze burze bejbikow przy glowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bejbików jest sporo, niektóre już są naprawdę długie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam olej z pestek winogron, widzę ze Tobie tak samo dobrze służy jak mi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denkuje właśnie ostatnie 100 ml tego oleju, bo mam wrażenie, że jest dobry, ale jeszcze mogę znaleźć coś lepszego :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.