15 listopada 2014

MOJA WISHLISTA NA NAJBLIŻSZE MIESIĄCE

Każda z nas ma chyba ciągle jakieś przedmioty, które chciałaby otrzymać lub kupić. Muszę przyznać, że mi idzie coraz lepiej z ograniczeniem ich ilości. Zrobiłam wishlistę, na której znajdują się przedmioty, które chciałabym mieć u siebie do końca roku. Wishlisty są bardzo popularne, myślę też, że pomagają nam sprecyzować czy jest nam coś potrzebne, czy mniej i kiedy możemy sobie na to pozwolić. Poza tą wishlistą jest jeszcze kilka rzeczy, które chciałabym mieć, jednak wiem, że wymaga to czasu i nie zdołam kupić ich do końca roku.



1,2  Kominek do wosków i woski YC - czytałam na blogach już tysiące razy o cudownych zapach YC, więc również chciałabym zobaczyć jak pachną. Na pewno chciałabym wypróbować zapachy, które polecane są na blogach, a teraz też jakieś bardziej jesienne i świąteczne. Uwielbiam takie przytulne zapachy, otulające całe pomieszczenie.

3. Szampon i odżywka L2M do włosów suchych. Unikalny luksusowy szampon zawiera ekstrakty białka perły, które odżywiają, chronią włosy, oraz nadają im elastyczności i sprężystości. Organiczny ekstrakt z jagód acai bogaty w witaminy, nawilża włosy oraz łagodzi podrażnienia skóry głowy.  
Jestem bardzo ciekawa jak ta seria sprawdziłaby się na moich włosach.

4. Czarne mydło Babuszki Agafii - pewnie doskonale je znacie, jest na jego temat tyle pozytywnych opinii, że chyba każda z nas chciałaby je mieć.

5. Maska marokańska - na nią również czaję się od dłuższego czasu. Podobno świetnie dociąża, a moje włosy tego potrzebują, więc chciałabym zobaczyć czy się sprawdzi.

6. Lakiery Essie - zauroczyły mnie głównie swoimi kolorami, są cudowne. Najbardziej podobają mi się pastele, jednak cena skutecznie odstrasza chyba większość z nas.

7. Paletka Sleek Au Naturel - marzy mi się już od hu hu hu.... zastanawiałam się też nad "oh no special". Myślę, że w zupełności by mi wystarczyła i byłabym z niej zadowolona. Może już niedługo będzie moja ?

8. Złoty zegarek z cyrkoniami - moim zdaniem baaardzo stylowy, pasujący do wielu rzeczy. Do tego pięknie się prezentuje. Wolałybyście coś takiego czy zegarek Elixa ?


I to chyba na tyle. Wybrałam rzeczy, które są możliwe do kupienia/zdobycia w najbliższym czasie. Wiosną planuję kupić nowy aparat, więc na pewno aktualizacje włosów będą się częściej pojawiały. Jutro zapraszam Was na kolejną Niedzielę dla Włosów.

9 komentarzy:

  1. Paletka Sleeka też mi się marzy, a z Love2Mix miałam szampon z tej serii i świetnie się u mnie spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez marze o mydle Agafii i masce Marokanskiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegareczek bym przygarnęła ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletkę Sleeka mam i jestem mega zadowolona :) A lakiery essie też mi się marzą, jest wiele na mojej wishliście, ale coś czuję że prędko ich nie zdobędę. A jak są promocje to zawsze pierwsze są wykupione akurat te na które mam ochotę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cieżko z dostępnością, bo do Hebe mam 100 km .

      Usuń
  5. Również poszukuję takich wosków zapachowych, jeszcze nigdy ich nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie ostatnio znalazłam, muszę kupic jakieś zapachy na zimę i święta :)

      Usuń
  6. Lakiery Essie najlepiej kupować na promocji w Supher-Pharm. Teraz jest rabat 50% dla nowych klientów. A zegarek polecam - kosztuje 15 zł a nie wygląda tandetnie. Też marzy mi się czarne mydło i maseczka marokańska :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.