6 października 2014

WYNIKI ROZDANIA !

Witajcie ! Rozdanie zakończyło się 30.09 a dziś przychodzę do Was z wynikami. Nie spodziewałam się, że w rozdaniu udział weźmie tyle osób, bo aż 87 ! Niestety bardzo często zdarzało się, że zapominałyście polubić Fanpage, za co niestety nie mogłam dać losu. Chciałam żeby wszystko odbyło się bardzo sprawiedliwie, więc już na samym początku odrzuciłam listę uczestników w Wordzie czy Excel'u. Postanowiłam robić karteczki, bo było to moim zdaniem najrozsądniejsze wyjście. Dziś jednak okazało się, że do maszyny losującej można wpisać imię dowolną ilość razy, czyli mogłam Wam przyznać tyle losów, na ile zasłużyłyście. Cała weryfikacja odbywała się na bieżąco, jednak dwa razy zamknęła mi się karta z maszyną, przez co losy musiałam wpisywać 3 razy.
Ale już nie przedłużając.....rozdanie wygrywa......:



Gratuluję i czekam na maila z danymi do wysyłki ;)

Mam nadzieję, że nikt nie ucieknie z obserwowanych. Wszyscy wiemy czym to może się skończyć.
Mam nadzieję, że kolejne rozdanie uda mi się zorganizować przed Bożym Narodzeniem.

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.