16 października 2014

NA JOANNE LICZYĆ NIE MOGĘ !

Cześć ! Nie chciałam Was zasypywać postami, które nazywam zapychaczami, więc dziś przychodzę z recenzją. Niestety zaczęło mi brakować doby, mam teraz mnóstwo spraw na głowie i dzieje się to kosztem bloga. Udało mi się wysłać paczkę z wygraną, mam nadzieję, że już jutro dotrze. Przygotowałam dla Was recenzję wcierki, która okazała się bublem. O jakiej wcierce mowa ?


Wcierkę zamówiłam na Allegro po przeczytaniu pozytywnych opinii na jej temat. Kupiłam ją głównie po to, by przyspieszyła porost moich włosów. Żeby się opłacało zamówiłam od razu dwie buteleczki. Zapach mi się bardzo spodobał, dodatkowo chciałam mieć ten świetny aplikator. Po kilku użyciach Rzepy pojawiło się swędzenie i wypadanie włosów. Trochę później pojawił się też mały łupież. Niestety musiałam ją odstawić i wtedy wszystko się unormowało.

Od producenta :
Kuracja wzmacniająca Rzepa przeznaczona jest dla włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania. Zawiera bogaty zestaw aktywnych czynników - takich jak ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne specjalnie wyselekcjonowane ekstrakty naturalne i składniki energizujące, aby wzmacniać włosy i skutecznie zmniejszać przetłuszczanie się skóry głowy. To specjalistyczny produkt do wcierania w skórę głowy, który pozwala osiągnąć dobre rezultaty przy regularnym stosowaniu.
Specjalna formuła neutralizuje charakterystyczny zapach czarnej rzepy i zwiększa komfort stosowania. 


Skład :
Aqua, Alkohol Denat., PEG-75 Lanolin, Raphanus Sativus Extract, Urtica Dioica Extract, Arcitium Lappa Extract, Humulus Lupulus Extract, Glycogen, Glycerin, Niacinamide, Panthenol, Menthol, Allantoin, Laureth-10, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphentyl Methylpropinal, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone


Moja ocena 2/5

PLUSY :
- fajny aplikator
- wielu osobom przyspieszyła przyrost

MINUSY 
 - u mnie się nie sprawdziła (łupież, swędzenie i wypadanie)
- specyficzny zapach


4 komentarze:

  1. Ja właśnie zastanawiam się nad nią w związku z akcją zapuszczania ale mam trochę obaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokładałam w niej spore nadzieje i niestety się rozczarowałam.

      Usuń
  2. Oj nie, ja mam straszną skłonność do łupieżu także z pewnością by mi zaszkodziło.. A Ty masz przepiękne włosy moja droga, tylko zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, aktualnie skupiam się na przyroście :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.