4 września 2014

WYPRZEDAŻ SZAFY || JESIEŃ 2014

Dziś przygotowałam dla Was wyprzedaż mojej szafy. Na pewno większość z Was szuka już na jesień sweterków i cieplejszych ubrań. Ja znalazłam już jeden i od razu go pokochałam. Jeśli macie jakiekolwiek pytania, możecie zadawać je w komentarzach. Natomiast jeżeli jesteście pewne zakupu, piszcie po prostu maila na adres anitak135@wp.pl Wszystkie rzeczy są w stanie nowym, idealnym lub bardzo dobrym.

Do każdego ubrania należy doliczyć koszt wysyłki - 9 zł.


1. DŁUGA KOSZULA W KRATKĘ // HOUSE // 35 PLN // S

2. CZARNA KOSZULA BEZ RĘKAWÓW // H&M // 25 PLN // S

3. JEANSOWA KAMIZELKA // 20 PLN // S

4. SZARA BLUZA // STAN B.DOBRY // 25 PLN // S

5. SZARA BLUZA // HOUSE // 25 PLN // S


6. PIASKOWY SWETER // MIAŁAM GO NA SOBIE JEDEN RAZ // NEW YORKER //
35 PLN // NA METCE M, JEDNAK TO RACZEJ S

7. NIEBIESKI SWETEREK // CAMAIEU // 35 PLN // S

8. KREMOWY SWETEREK Z MGIEŁKĄ // 50 PLN // S/M

9. KREMOWE SPODNIE RURKI // 30 PLN // S


10. CZARNE CHINOSY Z KOKARDKĄ // 35 PLN // S

11. RURKI AZTEC // 50 PLN // S // NOWE

12. LEGGINSY // NOWE // 35 PLN // XS

Przy okazji przypominam Wam o rozdaniu KLIK


Brakuje 8 zgłoszeń, by do rozdania została dodana kolejna nagroda. 
Sami zobaczcie jaka :


Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.