13 września 2014

Mój hit ! eliksir do włosów Gliss Kur

Witam wszystkich ! W końcu nadszedł weekend, ale niestety nie mam zbyt dużo wolnego czasu. Dziś przygotowałam recenzję serum, którego używam od początku włosomaniactwa. Kupiłam je w Niemczech rok temu i stosowałam codziennie, by zabezpieczyć końcówki i trochę lądowało też na długości. Dlaczego stał się moim hitem ? Przeczytajcie.


Od producenta :

Produkt przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji włosów wymagających intensywnego odżywienia. Eliksir zapewnia optymalne wygładzenie struktur włosa. Po zastosowaniu produktu włosy stają się lśniące oraz elastyczne bez efektu obciążenia.
Preparat zawiera olejek argonowym który głęboko i skutecznie nawilża włosy. Posiada on także silne działanie o charakterze regenerując, chroni przed silnym działaniem promieni słonecznych czy też wiatru.
Produkt nadaje się do każdego rodzaju włosów, a w szczególności do włosów suchych i zniszczonych, wymagających szczególnej pielęgnacji.
Jest wydajny - wystarczy jedno lub dwa rozpylenia, aby zapewnić włosom niezbędną ochronę. Składniki Eliksiru Gliss Kur są wchłaniane przez włosy bez pozostawiania na nich zbędnych resztek. Codzienne stosowanie preparatu wyraźnie poprawia kondycję włosów.
Eliksir może być stosowany w różny sposób:
- przed myciem włosów - dzięki czemu nie będą się plątały w trakcie mycia, szczególnie ważne dla osób o zniszczonych włosach,
- po myciu włosów - stosowany na wilgotne włosy bez spłukiwania odżywia je i wygładza oraz zapobiega ich plątaniu się,
- przed wyjściem - chroni włosy przed szkodliwymi czynnikami atmosferycznymi oraz ułatwia ułożenie fryzury. 

Skład : 
Cyclomethicone, Trisiloxane, Dimethiconol, Helianthus Annuus Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Limomene, Benzyl Salicylate, Linalool, Alpha-Isomethyllonone, Citral, CI 40800.

Do kupna tego eliksiru zachęcił mnie jego wygląd. Muszę przyznać, że kiedyś bardzo lubiłam kosmetyki Gliss Kur. Serum bardzo łatwo się aplikuje. Wystarczy jedna pompka by zabezpieczyć dokładnie końcówki i "przejechać" dłoniami po całych włosach, by je trochę ujarzmić. Eliksir przepięknie pachnie, bardzo łatwo się rozprowadza i nie obciąża włosów. Czasami zdarzyło mi się nałożyć go za dużo, ale włosy nie wydawały się obciążone. Nadaje blask, miękkość i świetnie zabezpiecza końcówki. Stosuje je rano przed wyjściem (zwłaszcza zimą), a także po myciu. Kiedy moje włosy się buntują i pojawia się puch, używam serum, dzięki czemu włosy są odpowiednio dociążone i lepiej się układają. Eliksir jest bardzo wydajny. Używałam go codziennie od ponad roku, a została jeszcze połowa. Wow !

Moja ocena 5/5 

PLUSY 
- działanie
- wydajność
- zapach
- brak obciążenia włosów
- olejek kupiłam za ok 40 zł (po przeliczeniu),
jednak uważam, że jest jej wart, chociażby ze względu na wydajność

MINUSY
- nie znalazłam

Jestem ciekawa jak sprawdza się Loreal Mythic Oil. 
Miałyście już ten eliksir ? Jakie są Wasze opinie ?

5 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam.
    Nie przepadam za takimi produktami

    OdpowiedzUsuń
  2. Eliksiry Gliss Kur sa bardzo dibre, ja mam Gliss Kur 6 Wunder Öl Essenz bo sklad troche bardziej tresciwszy i tez jestem z niego bardzo zadowolona:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam go nigdy, więc wzięłam ten ;)

      Usuń
  3. Właśnie zamierzam go kupić ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest świetny i starcza na bardzo długo :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.