22 września 2014

Garnier Fructis Oil Repair

Witajcie. Czas na kolejną recenzję. Nazbierało mi się kosmetyków, które zdenkowałam i polubiłam (lub nie), ale jestem na coraz lepszej drodze, by osiągnąć mój włosowy minimalizm. Do końca roku nie planuję żadnych włosowych zakupów. Możliwe, że w DDD pokuszę się o zamówienie na Skarbach Syberii, ale do tego jeszcze dużo czasu. Odżywka, którą dzisiaj Wam przedstawię, działa podobnie jak TA, TA, TA i TA. To zdecydowanie moje ulubione odżywki. O jakiej dziś będzie mowa ?


Odżywkę możemy kupić właściwie wszędzie np. w Rossmannie , Biedronce i innych marketach. Konsystencja jest dosyć gęsta, podobnie jak w Goodbye Damage, ale nie utrudnia to rozprowadzania. Zapach ma nawet przyjemny, a kolor biały. Używałam jej głównie po myciu i zostawiałam na ok. 5 minut. Włosy już przy spłukiwaniu wydawały się być miękkie. Muszę przyznać, że odżywka również ułatwiła trochę rozczesywanie. Na pewno dobrze radzi sobie z puchem. Włosy po jej użyciu są dociążone i miękkie. Niestety z jakiegoś powodu, gdybym miała wybór wybrałabym Nivea Long Repair.

Od producenta :

Garnier Fructis opracował formułę zawierającą ultra delikatne i ultra lekkie olejki z owoców. Wnikają one do wnętrza włosa, aby naprawić wewnętrzne mikroubytki. Rezultat: włosy są dogłębnie odbudowane i zregenerowane, promienieją zdrowiem, zapewniają nieskończoną miękkość i naturalność. 


Skład :


Moja ocena 4.5/5

PLUSY :
- dostępność
- konsystencja
- działanie
- wydajność

MINUSY :
- nie znalazłam, ale wciąż czekam na lepszą odżywkę

Miałyście już okazję przetestować tego Garniera na swoich włosach ?
Jak Wasze wrażenia ? A może wciąż się zastanawiacie nad jej kupnem.
Myślę, że nie ma nad czym się zastanawiać, bo odzywka ma sporo pozytywnych opinii.

Pozdrawiam ;)

11 komentarzy:

  1. Nie miałam jej, chociaż mnie kusi, ale podobnie jak Ty na razie nie mogę robić włosowych zakupów:) Kiedy mają być te DDD na Skarbach Syberii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 lub 3 grudnia ;) Nie dotyczy on tylko Skarbów Syberii. To zależy od sklepu/firmy czy wyrazi na to zgodę ;)

      Usuń
  2. Mam w planach jej zakup jak tylko wykończę Garnier AiK.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mialam, ale wciaz zastanawiam sie nad kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. planuje kupic :D:D:D rozumiem, ze nie ejstes anty-fanka silikonow? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się ich unikać w szamponach, w odżywkach mi nie przeszkadzają :)

      Usuń
  5. Kupiłam tą odżywkę dwa dni temu, miałam ją też już wcześniej i jestem z niej zadowolona robi to co odżywka powinna - wygładza włosy, pomaga rozczesać i sprawia, że włosy są przyjemne w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tego wymagam od odżywek :)

      Usuń
  6. Ja ją uwielbiam:)
    Zapraszam do mnie na konkurs :) Do wygrania pudełko pełne kosmetyków czyli beglossy :)
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2014/09/konkurs_12.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Teoretycznie sprawuje się bez większych zarzutów. Jedyne co mi się nie podoba to Isopropyl Alcohol w jej składzie. W panice, że przesuszy mi włosy używam jej na krótko (max minutę) i nie na codzień. Muszę jednak przyznać, że stosowana z rozwagą daje dobre efekty - skutecznie wygładza, utrzymuje przyjemny zapach na włosach i chroni je przed działaniem słońca (ekstrakty). Mimo wszystko nie zakupię jej ponownie bo można z łatwością znaleźć równie dobrą odżywkę, a bez szkodliwego alkoholu.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.