16 września 2014

Arganowa maska 8w1 od Eveline

Kolejny tydzień już się rozpoczął. Na szczęście poniedziałek jest za nami. Bardzo się cieszę, że poprzedni post odebraliście pozytywnie. Mam nadzieję, że następna stylizacja pojawi się pod koniec tygodnia. Dziś chciałam Wam pokazać maskę, z którą na początku nie się nie lubiłam, ale teraz używam jej bardzo często.


Maskę Eveline kupiłam w Biedronce za około 15 zł. Wydawało mi się, że to dobra cena, bo czytałam o niej mnóstwo dobrych opinii. Opakowanie moim zdaniem ładnie wygląda i nie ma żadnych wad. Po otworzeniu możemy się spodziewać słodkiego zapachu (coś między Kallosem a maską drożdżową). Mi się bardzo spodobał. Konsystencji również nie mam nic do zarzucenia, kolor jest lekko żółtawy. Jak użyłam maski pierwszy raz ? Po myciu włosów nałożyłam ją na ok. 30 minut a następnie spłukałam. Efekt nie był zadowalający, bo pojawił się puch. Włosy jednak były bardzo miękkie i zapach się na nich utrzymał. Po jakimś czasie postanowiłam dać masce drugą szansę i tym razem nałożyłam ją na olej przed myciem również na ok. 30 minut. Po tym czasie normalnie umyłam włosy i użyłam odżywki, by lepiej się rozczesywały. Okazało się, że odnalazłam na nią sposób. Włosy były idealnie dociążone, miękkie, błyszczące, bez żadnego puchu. Zawsze po jej użyciu mówię "znów mam idealne włosy". Naprawdę warto ją przetestować.

Od producenta :


Skład :
Water, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Ceteareth-20, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Propylene Glycol, Arctium Lappa Root Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Citrus Medica Limonum Extract, Humulus Lupulus Cone Extract, Hypericum Perforatum Leaf Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Saponaria Officinalis Root Extract, Hydrolyzed Keratin, Butyrospermum Parkii Butter, Poliquaternium-7, Panthenol, Equisetum Arvense Leaf Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Hydrolyzed Silk, Butylene Glycol, Centella Asiatica Leaf Extract, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, DMDM Hydantoin, Parfum, Methylchloroisothiasolinone ,Methylisothiasolinone, CI 77492

Moja ocena 4.5/5
Zdecydowanie należy do moich ulubionych masek

PLUSY 
- działanie
- dostępność
- konsystencja
- wydajność
- zapach

MINUSY 
- trzeba odnaleźć na nią własny sposób

Miałyście okazję wypróbować już produkty Eveline do włosów ?
Jakie są Wasze opinie na ich temat ?

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji jej używać, ale jestem ciekawa jakby zadziałała na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam lubię stare dobre sprawdzone maski z biovax i nie trzeba nic z nimi kombinować a włosy są gładkie i dociazone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja najbardziej lubię do włosów suchych i zniszczonych ;)

      Usuń
  3. Mam ją od roku i jej jedyny plus to zapach. Bardzo mi się podoba. Niestety nie mogę jej wykonczyć, bo się nie sprawdza ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie nie przekonuje ta maska ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic do włosów z Eveline i jakoś mnie do nich nie ciągnie. Nie wiedziałam, że ta maska ma aż tak wysoko w składzie olejek arganowy-miłe zaskoczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ostatnio żadne maski nie działają, ale na tą czaje się od jakiegoś czasu. Może przy najbliższych kosmetycznych zakupach się na nią skusze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.