21 września 2014

Aktualizacja włosów wrzesień 2014

Kolejny weekend już prawie za nami, a ja znów nie mam na nic czasu. Ostatnie posty tak naprawdę to posty pisane bardzo szybko. Można je porównać do spisywania prac domowych na kolanie. W tym tygodniu nie mam zaplanowanego niczego szczególnego, dlatego postaram się napisać bardziej "zadbane" posty. Dziś aktualizacja włosowa. Muszę zebrać w jednym miejscu informacje, bo przydadzą mi się na pewno w podsumowaniu akcji zapuszczania. Niestety właściwie ciągle jestem poza domem. W tym miesiącu nawet nie miałam ze sobą czepka, więc włosy przeżyły naprawdę mocny detoks. Pielęgnacja ograniczyła się do mycia szamponem Alverde TYM lub Pantene i odżywki/balsamu Papaja i mleczko waniliowe TUTAJ. Mam wrażenie, że włosy się tak nie błyszczą jak wcześniej i nie jestem z nich zadowolona. W październiku zamierzam to nadrobić.


Długość od linii czoła : 64 cm
Długość od czubka głowy (dla mnie najwyższe miejsce dotknięcia ściany głową - nie wiem czy wiecie o co chodzi) : 43 cm
Obwód kucyka : 12 cm

Niestety włosy zaczęły mi ostatnio bardziej wypadać, dlatego zaczynam brać suplementy. Zastanawiam się jaka wcierka byłaby teraz najlepsza. Macie jakieś propozycje ?

11 komentarzy:

  1. Śliczne masz te włoski. Moja wymarzona długość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja bym chciała jeszcze tak ok 20 cm :)

      Usuń
  2. Piękne włosy! Takie gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na wypadanie testuję ostatnio kozieradkę, niestety wcieram ją nieregularnie, chociaż już po tygodniu zauważyłam pewne zmiany :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko zastanawiam się czy nie wolałabym szybszej i wygodniejszej metody ;) Aktualnie nie mam czasu na "eksperymenty" ;(

      Usuń
  4. Alez piekna objetosc :) 3mam kciuki za pazdziernik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że uda mi się znów wrócić do systematyczności w pielęgnacji :D

      Usuń
  5. ta sama dlugosc co moja :D:D:D tylko stan moich troche gorszy ale wszystko przede mna/;d tez chce jeszcze z 20 cm dluzsze miec;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy. Ja w tej chwili mogę takich tylko pozazdrościć. :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.