8 września 2014

5 blogów, które regularnie odwiedzam

Cześć ! Staram się planować posty w weekend, więc muszę wcześniej pomyśleć co chciałabym Wam pokazać. Tym razem padło na 10 blogów, które regularnie odwiedzam. Nie wszystkie blogi są typowo włosowe. Lubię czytać właściwie o wszystkim ;) Myślę, że to oczywiste, że bloga Anwen, blondhaircare i alinarose czytam regularnie, dlatego w poście wspomnę o troszkę mniej znanych blogach. Kolejność jest naprawdę przypadkowa.

1. Włosy na emigracji
Myślę, że najlepsze w tym blogu jest to, że możemy na nim znaleźć recenzje niemieckich kosmetyków. Bardzo często odwiedzam DM i jeśli chcę kupić coś fajnego do włosów, zaglądam właśnie tam. Ciekawy blog, który warto odwiedzić ;) Posty są dobrze napisane, a cały wygląd bloga przejrzysty.

2. Love and great shoes
Dziewczyny mają mnóstwo pozytywnej energii. Posty naprawdę miło się czyta, możemy do tego pooglądać dobrze wykonane zdjęcia. Polecam również ciekawe i zabawne filmiki. Wszystko na plus !

3. Styloly
Bardzo lubię modowe blogi, a ten szczególnie przypadł mi do gustu. Znajduję na tym blogu mnóstwo inspiracji, zdecydowanie mój styl. Dodatkowo blog jest prowadzony przez piękną dziewczynę.

4. Styleev
Tutaj podobnie jak wyżej, Ewelina ma bardzo podobny styl ubierania się do mojego.

5. Kosmetyczne ewalucje
Na tego bloga trafiłam, próbując odratować moje paznokcie i zaglądam tam głównie po to, by pooglądać piękne zdobienia na paznokciach. Często wracam do metamorfozy paznokci, ponieważ zawsze mnie motywuje.

Oczywiście jest więcej blogów, które chętnie odwiedzam. Właściwie zaglądam na wszystkie, które mam w swojej liście czytelniczej, ale na te zaglądam często.

Jestem ciekawa jakie są Wasze ulubione blogi. Może znajdę kolejne, które mogłyby trafić na taką listę ?

6 komentarzy:

  1. Również odwiedzam Olę ze "styloly" i dziewczyny z "LGS" ♥ :)) Poza tym chętnie wpadam również na takie blogi, jak np. "Furious Squirrel", "Nette Nestea"- dziewczyny o niepowtarzalnym stylu, ładnej buzi i czymś wartościowym do przekazania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę odwiedzić w najbliższym czasie ich blogi :)

      Usuń
  2. Bardzo mi miło - dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie dziekuje za polecenie mojego bloga :*** :)! Pozostalych nie znalam, musze nadrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 10..a jest tylko 5:(
    nie znam tylko 2, lecę zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam 10, ale wyszło inaczej ;) Na pewno dodam jeszcze post tego typu.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.