15 sierpnia 2014

Ziaja kokosowa terapia skóry i zmysłów - krem do rąk

Witam wszystkich serdecznie ! Postanowiłam dodać recenzję, choć nie mam przy sobie aparatu ani warunków do robienia zdjęć. Zostały one zrobione telefonem....Mam nadzieję, że wybaczycie mi to, co za chwilę ujrzycie.
Produkty z Ziaji zawsze bardzo lubiłam, ponieważ miło mnie zaskakiwały. Tak też było tym razem.  Szukałam jakiegoś dobrego kremu do rąk, który nie byłby tłusty i szybko by się wchłaniał. Przez długi czas zastanawiałam się nad wersją oliwkową, ale zapach skłonił mnie do zakupu Ziaji kokosowej.




Od producenta :
Aktywnie pielęgnuje skórę narażoną na częsty kontakt z detergentami, wrażliwą na wiatr, mróz i zmiany temperatury.
Regeneruje skórę zniszczoną nadmiernym opalaniem, również w solarium.
Wyraźnie zmiękcza oraz wygładza skórę dłoni.
Wzmacnia paznokcie, zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania.

Skład :
 Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Isopropyl Myristate, Steareth-2, Canola Oil, Steareth-21, Hydrogenated Coco-Glycerides, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Sodium Polyacrylate, Stearic Acid, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparben, Butylparben, Ethylparben, Propylparben, Isobutylparben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Coumarin

80 ml produktu o wspaniałym kokosowym zapachu zostało zamknięte w białym opakowaniu. Bardzo lubię prostotę i minimalizm, więc mi się podoba. Wszystko jest czytelne i przejrzyste, nie musimy doszukiwać się różnych haczyków itp. Zamykanie niestety trochę mi się popsuło, chyba trafiłam wadliwe...Konsystencja kremu jest dosyć rzadka, ale nie jest to minusem. Krem bardzo szybko się wchłania i nie jest tłusty. Niestety nie zauważyłam poprawy skóry dłoni. Myślę, że nawilża, jednak nie nadaje się do regeneracji zniszczonych, suchych dłoni.

Moja ocena 3/5

PLUSY
- dostępność
- niska cena
- zapach
- szybkość wchłaniania
- wydajność

MINUSY 
- nie regeneruje
- można go stosować doraźnie
- zmiękcza i wygładza, ale na niezbyt długi czas

Miałyście okazję przetestować produkty Ziaji przeznaczone do rąk ? Jakie są Wasze opinie ?

P.S Nie wiem czy wiecie, ale niedawno minął rok od kiedy zaczęłam intensywnie dbać o włosy. W tym czasie założyłam również bloga, który w lipcu obchodził swoje pierwsze urodziny. Szykuję dla Was rozdanie z niemieckimi produktami ;)

Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.