19 sierpnia 2014

Szampon Alverde z hibiskusem i aloesem

Jak możecie zauważyć na moim blogu wciąż coś się zmienia i trwają prace :) Mam małą przerwę i postanowiłam coś tutaj naskrobać. Tym razem będzie to recenzja szamponu Alverde z aloesem i hibiskusem .


Szampon jest dostępny w drogerii DM i możemy go kupić w cenie ok 1.35 €. Jego opakowanie zachęca do zakupu. Szampon dla mnie ma zbyt rzadką konsystencję i nie jest wydajny. Często się zdarzało, że spływał mi z dłoni. Należy do grupy szamponów o barwie przezroczystej, Niestety jego zapach nie przypadł mi do gustu, na szczęście nie utrzymuje się na włosach. Mimo wszystko szampon dobrze zmywa np. oleje, nie podrażnia mojego wrażliwego skalpu i w miarę dobrze się pieni, ale trzeba go sporo nałożyć. Moja recenzja raczej nie zachęca do jego zakupu. Niestety szampon ma kilka wad, a ja nie lubię pisać o "bublach". Szampon z olejem arganowym zdecydowanie z nim wygrywa :)
  


Od producenta :

Szampon Alverde z aloesem i hibiskusem oferuje intensywną pielęgnację i regenerację. Przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych. Szampon nawilża włosy, sprawia, że są elastyczne. Nie zawiera silikonów oraz syntetycznych substancji zapachowych, barwników i środków konserwujących.

Skład :

Skład: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Lauroyl Sarcosine, Aloe Barbadensis Gel *, Hibiscus Sabdariffa Extract*, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Rosa Damascena Distillate*, Alcohol*, Parfum**, Citral**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citronellol**, Farnesol**
(* z certyfikowanych upraw ekologicznych, ** naturalne olejki)
 

Moja ocena: 2/5

PLUSY
- nie podrażnia
- myje
- cena

MINUSY 
- dostępność
- wydajność
- zapach
- nie nawilża (ale to nie jest jego zadanie)






Miałyście już ten szampon ? Byłyście zadowolone ? A może chciałybyście go wypróbować ?
Co myślicie o zmianach jakie zachodzą na blogu ?
Podejrzewam,że jutro żaden post się nie pojawi, ale w czwartek zobaczycie kolejną odżywkę, którą bardzo lubię i jest dostępna w Polsce !

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Zmiany zawsze są dobre :D

    A co do szamponu... miałam, lubiłam. Razem z odżywką tworzą bardzo fajny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety kosmetyki Alverde są mi obce. Szkoda bo chętnie bym coś wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska z tej serii jest jedną z moich ulubionych :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo będę miała okazję ją przetestować :)

      Usuń
  4. Ja mam maske z tej serii i jestem bardzo zadowolona, kupie na pewno drugie opakowanie :D Zapach tej serii rzeczywiscie niezbyt przyjemny wali wodka :D ale to nie perfum. Maski Alverde uwielbiam, chce wytestowac wszstkie ale ich szampony mnie w ogole nie interesuja^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam tak z szamponami, bo zraziłam się do odżywek :) A masek jeszcze nie mialam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.