24 sierpnia 2014

Rozdanie z okazji zakończenia wakacji !

W tem weekend w ogóle nie miałam czasu dla mojego bloga ani na to, by zajrzeć do Was. Niedawno minął rok mojej pielęgnacji, blog miał swoje pierwsze urodziny i powoli kończy się lato. Co w związku z tym ? Rozdanie ! Nie mam przy sobie swojego komputera (zdjęcia nagród również, dlatego dodam je jak tylko wrócę do domu)



Co można wygrać ?
Balea Balsam do ciała z mleczkiem migdałowym
Balea Szampon przeciwłupieżowy
Batiste suchy szampon mini
Maska do włosów Kallos Latte
Joanna Rzepa kuracja wzmacniająca (wcierka)

Wszystkie produkty są nowe i nieużywane. Posiadam puder matujący firmy Catrice, użyty był jeden raz, ale okazał się za ciemny. Jeśli ktoś ma ochotę również o niego powalczyć, wystarczy napisać to w pkt siódmym. Jeśli ktoś nie chce to po prostu nie pisze.


Aby wziąć udział w rozdaniu należy : 
1. Być publicznym obserwatorem bloga. (1 los)
2. Podać swój adres e-mail

Dodatkowe losy :
3. Podlinkowany baner na pasku bocznym swojego bloga (2 losy)
4. Polubienie mojego Fanpage KLIK (1 los)
5. Dodanie mojego bloga do blogrolla (1 los)
6. Obserwowałam przed rozdaniem TAK/ NIE (1 los)

Razem można więc zdobyć 6 losów.

Wzór zgłoszenia :
1. Obserwuje jako : 
2. Adres e-mail
3. Baner : tak/nie (+link)
4. Lubię na FB jako : (imię i pierwsza litera nazwiska)
5. Blogroll : tak/nie 
6. Chcę także walczyć o puder

Po każdej 50 zgłoszeń dodaję kolejne kosmetyki :)
Są to m.in Odżywka Balea Mango i Aloes
Szampon Kallos Latte 100 ml
Olej lniany 100 ml

Regulamin rozdania :
1. Organizatorem rozdania jest administrator bloga, czyli ja.
2. Rozdanie trwa od 24.08.2014 do 30.09.2014 i wygrywa w nim jedna osoba.
3. Ogłoszenie wyników nastąpi najpóźniej 7 dni od zakończenia rozdania (osoba, która zostanie wylosowana otrzyma także maila)
4. Na maila zwrotnego z danymi czekam 3 dni. Po tym czasie zostanie wylosowana kolejna osoba. 
5. Nagrody wysłane zostaną przeze mnie do 7 dni roboczych. Wysyłka tylko na terenie Polski.
6. Osoby, które przestaną obserwować bloga lub przestaną lubić go na FB nie będą mogły wziąć udziału w kolejnym rozdaniu.
7. Blogi stworzone wyłącznie do rozdań nie mogą wziąć udziału.
8. Przystąpienie do rozdania jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
9. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
10. Rozdanie może zostać przedłużone, jeśli będzie mniej niż 40 zgłoszeń.














EDIT : Mamy 50 zgłoszeń ! Do rozdania zostaje dołączony szampon Balea .







Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia ;)