27 sierpnia 2014

Kolejny ulubieniec - Odżywka Gliss Kur Oil Nutritive

Witajcie ! Mój laptop jest już w 99% sprawny i mogę w końcu dodać jakiś post. W tym tygodniu mam dużo spraw do załatwienia, dlatego kolejnymi postami zajmę się dopiero w sobotę. Tak jak obiecałam, przygotowałam na dzisiaj recenzję odżywki, której używam, gdy nie wiem co się dzieje z moimi włosami. Czasami reagują na wszystkie kosmetyki. Zdarza się, że przetłuszczają się w ekspresowym tempie, są okropnie spuszone lub strączkują się. Wtedy myję włosy mocniejszym szamponem i nakładam tę odżywkę. Niestety musiałam się posłużyć zdjęciem z internetu. Ja swoją zdenkowałam jakiś czas temu i wyrzuciłam, zapominając o zdjęciu.


Odżywka zamknięta jest w dobrze wykonanym, żółtym opakowaniu. Nie miałam z nim żadnych problemów. Kolor odżywki jest lekko żółty, a konsystencja nie jest ani rzadka ani gęsta. Moim zdaniem mogłaby być bardziej gęsta, ale na jej nakładanie nie narzekam. Co mamy dalej ? Zapach, na który moja mama zawsze zwraca uwagę :) Jest on bardzo przyjemny, może troszkę budyniowy (?), ciężko mi określić. Odżywka jest dostępna w większości drogerii, w Rossmannie, DM, a także niemieckim Realu. Jakie jest działanie ? Dzięki tej odżywce moje włosy są miękkie, wygładzone i ujarzmione. Puchu też ładnie się pozbywa i ułatwia rozczesywanie, ale uważam że Nivea Long Repair KLIK radzi sobie z tym lepiej. Mogę ją jednak zaliczyć do moich ulubionych odżywek i polecić do przetestowania, bo u wielu osób się sprawdziła.

Od producenta :
Odżywka ułatwia rozczesywanie dłuższych, skłonnych do rozdwajania się włosów oraz efektywnie redukuje łamliwość końcówek aż do 90%.
Wyjątkowa formuła, zapobiegająca rozdwajaniu się końcówek włosów, zawiera 7 regenerujących olejków odżywczych. Chroni włosy po same końce i zapewnia im zdrowy połysk. Formuła z kompleksem płynnej keratyny precyzyjnie regeneruje uszkodzenia włosów oraz wypełnia pęknięcia na ich powierzchni.

Skład :
Aqua, Cetearyl Alcohol, Quaternium-87, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Stearate, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Ceteareth-20, Citric Acid, Phenoxyethanol, Polyquaternium-37, Dimethiconol, Methylparaben, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Parfum, PPG-1 Trideceth-6, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Cyclomethicone, Benzyl Salicylate, Citronellol, CI 47005, CI 15985

Moja ocena :
4.5/5

PLUSY :
 - ułatwia rozczesywanie, ujarzmia włosy etc. (działanie)
- dostępność
- zapach 
- opakowanie 

MINUSY :
- minusów nie znalazłam

Miałyście już okazję wypróbować odżywkę na swoich włosach ? Jak Wasze wrażenia ?
Kolejny post będzie podsumowaniem mojej pielęgnacji włosów po roku,
a także aktualizacją.

Też macie dzisiaj takie problemy z obserwacją blogów i listą czytelniczą ?

Pozdrawiam ;)

7 komentarzy:

  1. Wiele osób ją chwali ;) Nie wiem jak się to mogło stać, że jeszcze jej nie wypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest odzywka na którą poluję i coraz bardziej jestem do niej przekonana, po recenzjach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam ją, większości pasuje, więc może się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo merytorycznie porządna recenzja, cóż muszę spróbować tego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie uzywalam bo mam inne ale na pewno zaopatrze sie w nia na zime^^ na zime jest idealna:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zimą stawiam rownież na Nivea LR :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.