23 sierpnia 2014

Haul zakupowy - kosmetyki w lipcu i sierpniu

Witam wszystkich ! Wczoraj w nocy w końcu wróciłam do domu. Miałam naprawdę intensywny dzień i niestety nie udało mi się zrobić "na zapas" zdjęć, które będą mi potrzebne w najbliższym czasie. Mam nadzieję, że niedługo to nadrobię. Od września znów będę co dwa tygodnie w domu i ciężko będzie mi robić zdjęcia na bieżąco. Wpisy i ich tematy muszę po prostu wcześniej przemyśleć i przygotować chociaż zdjęcia.

Co dla Was przygotowałam tym razem ? Mój haul kosmetyczny z dwóch ostatnich miesięcy, czyli całych wakacji. Kosmetyki kupowałam głównie w DM, ale rozglądałam się też w realu i innych marketach.


Po powrocie do domu zadałam sobie pytanie "Dlaczego kupiłam więcej szamponów niż odżywek ?". Na szczęście szybko znalazłam na nie odpowiedź. Po pierwsze szampony dosyć szybko denkuję, a po drugie odżywek i masek mam już sporo. Od lewej :
1. Szampon Garnier z masłem kakaowym i olejem kokosowym
2. Szampon Balea o zapachu truskawkowym
3. Szampon Balea Mango i Aloes
4. Szampon Balea przeciwłupieżowy
5. Szampon Alverde do włosów farbowanych
6. Szampon kofeinowy Balea Professional
7. Szampon Alverde Hibiskus i Aloes, niestety nie ma go na zdjęciu, bo zdążyłam go zdenkować. Recenzja TUTAJ


Odżywek może nie jest wiele, ale na bieżąco będą uzupełniane. Nie wyobrażam sobie nie nałożyć odżywki po myciu włosów.
1. Balea nawilżająca odżywka Mango i Aloes
2. Garnier odżywka z mleczkiem waniliowym i papają recenzja TUTAJ
3. Odżywka Balea Professional do włosów zniszczonych
4. Odżywka Balea Professional do włosów suchych, zniszczonych


Na tym zdjęciu mamy głownie kolorówkę, ale zacznijmy od strony lewej.
1. Nożyczki do włosów ebelin
2.Podkład Maybeline Fit Me nr 120
3. Catrice matująca baza pod makijaż
4. Pędzel ebelin i BeBeauty (chyba)
5. Catrice paletka do brwi
6. Catrice camouflage


Co się pojawiło w pielęgnacji ciała ?
1. Nivea Deodorant Fresh Natural
2. Balea Balsam do ciała z mleczkiem migdałowym
3. Balea Krem do ciała z masłem shea i olejkiem arganowym
4. Balea kokosowy żel pod prysznic
5. My coconut island żel pod prysznic i do kąpieli


1. 2 x Rexona antyperspirant w kulce
2. Suchy szampon Batiste
3. Balea antyperspirant w kulce
4. Pasta wybielająca biała perła
5. Olej sezamowy
6. Puder mineralny,nigdy nie miałam do czynienia z firmą Lacura


Jakie posty nas czekają w najbliższym czasie ? Recenzja, efekty po roku pielęgnacji (aktualizacja, pomiary), 10 utworów, które podbiły moje serce, Jak wygląda moja pielęgnacja włosów i haul zakupowy (ubrania).

I to już wszystko. Mam nadzieję, że wytrwaliście jakoś. Po zdjęciu już pewnie domyślacie się jakie kosmetyki czekają na Was w rozdaniu, ale to nie wszystko ! Życzę wszystkim miłego dnia i pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. Zaszalałaś! Ja ubolewam nad tym, że po wyjeździe na studia nie będę miała dostępu do DM za bardzo. A ja uwielbiam baleowskie i alverdeowskie żele i balsamy :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę poszalałam, ale dosyć szybko pewnie zdenkuję te nowości :) Ja od wrześnianteż będę miała do nich ograniczony dostęp. Moze to lepiej - szansa na rosyjskie zamówienia :)

      Usuń
  2. Ja tez uwielbiam malowidla catrice;D Tez szampno mango i aloes jest fajny odzywka tez ^^ ja skusilam sie na ta odzywke garniera vanilia i papaja dzis bede testowac;D
    jestem jeszcze bardzo ciekawa co tez cuiekawego mozna w niemieckim Reaklu dostac^^ jescze nigdy nie bylam tu w Realu bede musiala sie wybrac tez popatrzec. a kupilas tam cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony mini Batiste, duze takze :) Poza tym wszystkie firmowe kosmetyki np. Nivea,Garnier, Pantene itd. Często są na nie promocje. Mniej znane szampony Ghul, odzywki i maski Swiss o'pair. Widziałam też drożdże piwne w tabletkach i pastę Biała Perła. Ja kupiłam właśnie pastę i próbki masek Swiss o'pair ;)

      Usuń
  3. Mam ochotę na tego Garniera z papają. Kosmetyków Balea zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu ;)

      Usuń
  4. Fajne zakupy, wiekszosc produktow znam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.