20 sierpnia 2014

Fanpage i akcja "Zapuszczamy włosy !"

Cześć ! Dziś kolejny luźny post, w którym chciałam Was poinformować, że założyłam swój Fanpage na Facebook'u. Zawsze byłam sceptyczna do zakładania tego typu rzeczy zwłaszcza jeśli nie jest się popularną osobą. Tym razem pomyślałam "raz się żyje" i pod wypływem chwili założyłam Fanpage, mając nadzieję, że im wcześniej, tym lepiej. Jeśli macie ochotę klikajcie "Lubię to !" :)




Zgłosiłam się również do wspólnej akcji zapuszczania włosów u Eter ! Czas akcji jest dosyć długi, co mnie bardzo cieszy. Może zmotywuje mnie to jeszcze bardziej do zapuszczania włosów. Czas na wspomaganie ich porostu mamy do 20.12.2014 ! W piątek robię pomiary (obwód kucyka, długość), podcinam i biorę się za zapuszczanie włosów. Pielęgnacja w lipcu i sierpniu będzie w aktualizacji włosowej. Życzę powodzenia wszystkim uczestniczkom, a także sobie ;)




Jutro w południe wracam już do Polski. Będę miała przez najbliższe pewnie sporo spraw do załatwienia, ale myślę, że znajdę czas na przygotowanie postu o moich nowościach, jakie kupiłam w wakacje. W kolejnych dniach czeka nas recenzja naprawdę fajnej odżywki,aktualizacja i  rozdanie ! Mam już dla Was wszystko, co chciałam mieć. Z rozdaniem wystartujemy 30 sierpnia !

Korzystajmy z ostatnich chwil wakacji ! Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że się przyłączyłaś! :)) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w zapuszczaniu ; )) ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się przyłączyłam. Mam nadzieję że włoski będą rosły jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja skromnie zaproponuje i poprosze o posta dotyczacego szamponow, metod pielegnacyjncy hstosowanych w Niemczech. ja tez tu mieszkam i troche zagubiona jestem miedzy polkami sklepowymi a w necie na polskich blogach recenzje wciaz te same:( :D Na dodatek nie znam zadnej wlosomaniaczki nie mam sie kogo poradzic:( pozdrawiam i czekam na haul z Polski :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o posty typu "Co warto kupić...." w DM, niemieckim realu i innych sklepach, a następnie recenzje danych produktów ? Postaram się dodawać recenzje niemieckich i polskich produktów (również tych rzadko spotykanych w blogsferze). Dziękuję za propozycję i biorę się do pracy !

      Usuń
    2. Tak np recenzje, co warto kupic ale chodzi mi tez o Twoje prywatne sposoby na pielegnacje tutaj w Niemczech:D ja jeszcze sie gubie bo przyzwyczajona jestem do polskich kosmetykow, ktore bardzo lubie. To mzoe byc przydatne tez dla innych emigrantek i dla tych, ktorzy planuja tu zawitac tylko na jakis czas i przy okazji zrobic jakis haul :D:D:D

      Usuń
    3. Nie ma sprawy, ja na stałe w Niemczech nie jestem (2-3 miesiące w roku), ale na pewno takie posty się pojawią ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.