18 sierpnia 2014

Balsam/odżywka do włosów Garnier Mleczko waniliowe & Papaja

Witajcie ! Pogoda niestety nam nie dopisuje, co chwilę pada deszcz i słońce nawet nie może chociaż na chwilę wyjrzeć zza chmur. Postanowiłam jeszcze troszkę zmodyfikować wygląd bloga, dlatego możecie go do jutra widywać w różnych odsłonach. Stawiam na prostotę, minimalizm i przejrzystość ;) Dziś przygotowałam dla Was kolejną recenzję. Chciałam Wam przedstawić jedną z moich ulubionych odżywek (taki zamiennik NLR), ale zmieniłam zdanie. Dlaczego ? Kilka dni temu skończyła mi się odżywka Garnier Goodbye Damage, dlatego poleciałam do DM po kolejną odżywkę, bo niestety nie zabrałam innej z domu. Na forum natknęłam się na odżywkę, którą zaraz zobaczycie. Okazała się być idealna i od razu dołączyła do grona moich ulubionych odżywek. O jakim produkcie mowa ? O balsamie/ odżywce Garnier Natural Beauty Mleczko waniliowe & Papaja.


Opakowanie jest typowe dla Garniera, nie ma tutaj żadnej zmiany. Niestety mleczko nie jest dostępne w Polsce. Ja swoje kupiłam w Niemczech w DM. Już po pierwszym użyciu zauważyłam efekty ! Konsystencja odżywki jest dla mnie idealna, nic nie spływa, łatwo się rozprowadza. Jej kolor jest mleczny, a zapach nieziemski, mogłabym powiedzieć że lekko słodki, ale nie mdlący. Wygrywa z AiK. Niestety raczej nie utrzymuje się na włosach. W duecie z olejem sezamowym balsam sprawia, że moje włosy są idealne. Co się na to składa ? Wygładzenie, blask, miękkość, dociążenie, brak puchu. Mogłabym moje włosy oglądać, dotykać i tak w kółko. Balsam działa tak, jakbym chciała żeby wszystkie odżywki działały. Zauważyłam, że niestety moje opakowanie bardzo ciężko się zamyka. Nie wiem czy ja na takie trafiłam czy po prostu te odżywki już tak mają. Mimo tego, dla mnie ten balsam to ideał !

Skład :


 Moja ocena 4/5

PLUSY
- działanie
- cena
- zapach 

MINUSY
-dostępność (dlatego odjęłam jeden punkt w ocenie)

Słyszałyście o tej odżywce ? A może miałyście okazję ją przetestować ?

Pozdrawiam ;)

5 komentarzy:

  1. Akurat jestem w UK i tutaj też można dostać tę odżywkę, przez Ciebie/dzięki Tobie mam teraz sama ochotę ją przetestować. :D Nie wiem czy w Niemczech też jest ta garnierowa odżywka z olejem kokosowym i masłem kakaowym, ale jeśli tak to też polecam wypróbować, działa bardzo dobrze a przy tym pachnie obłędnke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ten szampon, na odżywkę chyba poczekam bo mam spore zapasy :D

      Usuń
  2. Ja w weekend lece do DM ja kupic - chce wyprobowac. Biore od razu tez ta z cytryna i oliwa z oliwek bo nie moge sie zdecydowac, ktora najpierw chce sprobowac:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecana jest jeszcze jakaś kokosowa :)

      Usuń
  3. bardzo chciałabym spróbować, niestety, nie mam dostępu do tej odżywki, ale już czuję jej zapach :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.