15 sierpnia 2014

5 filmów, które mogłabym oglądać wciąż i wciąż...

Dziś przychodzę do Was kolejny raz z całkiem lekkim i przyjemnym postem. Tak myślę. Nie chciałabym dodawać kolejnego wpisu ze zdjęciami robionymi telefonem, dlatego proponuję Wam tematykę filmową. Uwielbiam oglądać filmy w domu, w moim własnym kącie, ale do kina też ostatnio często chodzę. Mogę się założyć, że Wy również macie filmy, do których lubicie wracać lub polecacie je wszystkim znajomym. Chciałabym przedstawić Wam moją ulubioną dziesiątkę filmów ostatniego czasu. Podejrzewam, że niedługo ta lista trochę się zmieni, bo widziałam już naprawdę dobre zapowiedzi na najbliższy czas. Oczywiście kolejność przypadkowa ;)

1.Trzy metry nad niebem


Jeśli nie widziałyście jeszcze tego filmu, koniecznie musicie go zobaczyć. Wciągający, wzruszający, piękny... Zresztą zobaczcie same to mnie zrozumiecie ;)

2. Cyrk motyli

Krótkometrażowy film, trwa ok. 20 minut, ale potrafi tyle przekazać....Warto poświęcić na niego czas.

3.Transformers Wiek Zagłady


Szczerze mówiąc byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tego filmu, idąc do kina. Tym bardziej, że nie widziałam żadnej z poprzednich części i nie lubię takich filmów. Ogromne zaskoczenie, naprawdę.

4. Slumdog Milioner z ulicy


W krótkim czasie po premierze film był dostępny już w internecie. Słysząc ochy i achy, postanowiłam go obejrzeć. Uruchomiłam go, zobaczyłam nudną grę milionerów....i wyłączyłam. Około miesiąc temu "skakałam" wieczorem po programach jak głupia i trafiłam na dobry film (tak pomyślałam). Po chwili spojrzałam na pasek z tytułem i ukazał mi się napis "Slumdog. Milioner z ulicy". Następna dnia kolejny raz wyszukałam go w internecie i obejrzałam...świetny film.

5. 21 i 22 Jump Street


Na koniec coś "z innej beczki". Zostawiam Was ze zwiastunem 22 Jump Street. Oczywiście najlepiej obejrzeć najpierw 22 Jump Street.



Drugi post powstał głównie po to, by Wam zadać pytanie. Jakie kosmetyki z DM najchętniej byście ujrzały w rozdaniu, które dla Was szykuję ?
Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. Nie oglądałam żadnego z nich. "Trzy metry nad niebem" chciałam zobaczyć, ale najpierw wolę przeczytać książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja książkę zacznę dopiero po wakacjach ;)

      Usuń
  2. Nic z tych filmów nie widziałam, ALE warto obejrzeć "Wyspę Tajemnic" z DiCaprio - świetny film. :))

    A z DMu co bym chciała...Jajko Ebelin ^^ To takie a'la Beauty Blender. I masło do ciała z Alverde lub takie kakaowe z Balei. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z żadnym z tych maseł nie miałam jeszcze styczności, ale to z Balei ma urocze opakowanie :)
      Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego filmu, wiec będę musiała obejrzeć. Dziękuje :D

      Usuń
    2. Robi z człowieka głupka, ale to tak na marginesie. :D

      Usuń
  3. Mam inny gust filmowy. Kiedyś oglądałam (a właściwie miałam oglądać) "3 metry nad niebem" z przyjaciółkami i po 5 minutach smacznie chrapałam. Komedie romantyczne nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy lubi coś innego :D

      Usuń
  4. 21 & 22 Jump Street - dla mnie mistrzostwo :D

    Z DM ciekawi mnie od dawna masło do włosów alverde z awokado, chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.