22 kwietnia 2014

Czy warto olejować włosy ? Moje efekty.

Wiele osób na początku pielęgnacji sięga po oleje, a po krótkim czasie je odstawia, bo nie zauważa efektów. Niektórzy podchodzą do olejowania bardzo sceptycznie i uważają, że to tylko strata czasu. Ja należę do tych osób, które dla swoich włosów zrobią bardzo dużo, dlatego regularnie nakładam na włosy olej. Co zawdzięczam olejom ? Myślę, że głównie blask i miękkość. Do tej pory używałam głównie oleju z pestek winogron, oleju lnianego lub oliwki BDFM. Włosy olejowałam na sucho ok 2-3 razy w tygodniu :)

Tak wyglądały moje włosy na początku pielęgnacji :


Tak wyglądały 21.03.2014


A tak 12.04

lewe zdjęcie z lampą, prawe bez :)
Ja jestem zadowolona z efektów i zamierzam dalej olejować włosy :)

11 komentarzy:

  1. Pewnie, ze warto olejować włosy. Twoje są teraz piękne i zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal nie są zdrowe, ich stan pozostawia wiele do życzenia, ale już widzę małą poprawę :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają pięknie :)
    Ja też olejuję i moje mocno zniszczone prostownicą włosy wreszcie wracają do życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Moje również zostały zniszczone przez prostownicę. 7 lat codziennego prostowania temperaturą 220-240 stopni :(

      Usuń
    2. Aj, to ja moje katowałam "tylko" 3 lata a wyglądały fatalnie.
      Twoje teraz prezentują się sto razy lepiej, oby tak dalej, trzymam kciuki za dalszą pielęgnację :)

      Usuń
  4. Olejowanie włosów jest wspaniałą rzeczą! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana-piękne włosy!Przykład,jaki efekt daje olejowanie włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. potrzeba duuużo cierpliwości jeśli chodzi o olejowanie bo efektów niestety nie zauważymy od razu :)
    ale jak widać- WARTO :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię. Rosnąca liczba wyświetleń i komentarzy motywuje mnie do dalszej pracy.